Irakaslegaien ahozko gaitasunen diagnostikorako egitasmoa
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2012Publicado en:
Tantak. 2012, n. 24 ; p. 77-100Resumen:
Se presenta un proyecto de investigación que pretende obtener un diagnóstico de las competencias orales del profesorado en su formación inicial, con el fin de poder conocer con exactitud qué principales dificultades tienen los estudiantes del Grado de Educación Infantil a la hora de expresarse de forma oral. No en vano, sabiendo qué tipos de problemas lingüísticos-discursivos tienen, se puede contribuir desde la Didáctica de la Lengua a que tengan más opciones de éxito comunicativo y hagan un buen uso de la lengua oral en su futura profesión.
Se presenta un proyecto de investigación que pretende obtener un diagnóstico de las competencias orales del profesorado en su formación inicial, con el fin de poder conocer con exactitud qué principales dificultades tienen los estudiantes del Grado de Educación Infantil a la hora de expresarse de forma oral. No en vano, sabiendo qué tipos de problemas lingüísticos-discursivos tienen, se puede contribuir desde la Didáctica de la Lengua a que tengan más opciones de éxito comunicativo y hagan un buen uso de la lengua oral en su futura profesión.
Leer menosHasierako prestakuntzan irakasleek dituzten ahozko gaitasunen diagnostikoa lortu nahi duen ikerketa-proiektu bat aurkeztu da, Haur Hezkuntzako graduko ikasleek ahoz hitz egiteko dituzten zailtasun nagusiak zehatz-mehatz ezagutzeko. Izan ere, hizkuntza- eta diskurtso-arazo motak zein diren jakinda, Hizkuntzaren Didaktikatik lagundu daiteke komunikazio-arrakastarako aukera gehiago izan ditzaten eta etorkizuneko lanbidean ahozko hizkuntza ondo erabil dezaten.
Hasierako prestakuntzan irakasleek dituzten ahozko gaitasunen diagnostikoa lortu nahi duen ikerketa-proiektu bat aurkeztu da, Haur Hezkuntzako graduko ikasleek ahoz hitz egiteko dituzten zailtasun nagusiak zehatz-mehatz ezagutzeko. Izan ere, hizkuntza- eta diskurtso-arazo motak zein diren jakinda, Hizkuntzaren Didaktikatik lagundu daiteke komunikazio-arrakastarako aukera gehiago izan ditzaten eta etorkizuneko lanbidean ahozko hizkuntza ondo erabil dezaten.
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