Pikler-Lóczy eredua : zaintzea denean hezkuntzaren abiapuntua
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2014Publicado en:
Tantak. 2014, n. 26 ; p. 77-100Resumen:
Se describe el sistema educativo de Emmi Pikler en el Instituto Lóczy de Budapest, que demostró que los niños pueden desarrollarse de forma sana y armónica en instituciones, incluso sin una familia. Su enfoque combina un vínculo afectivo estable con un adulto que ofrece cuidados personalizados de alta calidad y la promoción de la autonomía infantil en movimiento y actividades, sin intervención directa, pero con un entorno diseñado para estimular su desarrollo. Esta propuesta integra al niño y su entorno en un proceso de transformación mutua, destacando un enfoque psicogenético. El cuidado del cuerpo y su bienestar es la base, permitiendo que los niños exploren y desarrollen sus capacidades motrices y voluntarias en un ambiente seguro. En Lóczy, educar comienza por cuidar, promoviendo el desarrollo integral desde la autonomía y el afecto.
Se describe el sistema educativo de Emmi Pikler en el Instituto Lóczy de Budapest, que demostró que los niños pueden desarrollarse de forma sana y armónica en instituciones, incluso sin una familia. Su enfoque combina un vínculo afectivo estable con un adulto que ofrece cuidados personalizados de alta calidad y la promoción de la autonomía infantil en movimiento y actividades, sin intervención directa, pero con un entorno diseñado para estimular su desarrollo. Esta propuesta integra al niño y su entorno en un proceso de transformación mutua, destacando un enfoque psicogenético. El cuidado del cuerpo y su bienestar es la base, permitiendo que los niños exploren y desarrollen sus capacidades motrices y voluntarias en un ambiente seguro. En Lóczy, educar comienza por cuidar, promoviendo el desarrollo integral desde la autonomía y el afecto.
Leer menosEmmi Piklerren hezkuntza-sistemak, Budapesten dagoen Lóczy Institutuan, erakutsi zuen haurrak modu osasuntsu eta harmonikoan gara daitezkeela familien faltan ere. Bere ikuspegiak bi ardatz uztartzen ditu: heldu egonkor batekin harreman afektibo sendo bat eraikitzea, kalitate handiko arreta pertsonalizatua eskaintzeko, eta haurren autonomiaren sustapena, mugimenduetan eta jardueretan, zuzendaritza zuzenik gabe baina garapena bultzatzen duen ingurune egoki batekin. Proposamen honek haurrak eta bere ingurunearen arteko etengabeko elkarreragina bultzatzen du, ikuspegi psikogenetiko batetik. Gorputzaren zaintza eta ongizatea oinarri hartuta, haurrek beren gaitasun motorrak eta borondatezkoak segurtasunez garatzeko aukera dute. Lóczy-n, heztea zaintzetik hasten da, autonomia eta maitasuna sustatuz garapen integralerako.
Emmi Piklerren hezkuntza-sistemak, Budapesten dagoen Lóczy Institutuan, erakutsi zuen haurrak modu osasuntsu eta harmonikoan gara daitezkeela familien faltan ere. Bere ikuspegiak bi ardatz uztartzen ditu: heldu egonkor batekin harreman afektibo sendo bat eraikitzea, kalitate handiko arreta pertsonalizatua eskaintzeko, eta haurren autonomiaren sustapena, mugimenduetan eta jardueretan, zuzendaritza zuzenik gabe baina garapena bultzatzen duen ingurune egoki batekin. Proposamen honek haurrak eta bere ingurunearen arteko etengabeko elkarreragina bultzatzen du, ikuspegi psikogenetiko batetik. Gorputzaren zaintza eta ongizatea oinarri hartuta, haurrek beren gaitasun motorrak eta borondatezkoak segurtasunez garatzeko aukera dute. Lóczy-n, heztea zaintzetik hasten da, autonomia eta maitasuna sustatuz garapen integralerako.
Leer menos