Mostrar el registro sencillo del ítem
Antzuola Herri Eskola : eskola-ongizatearen eraikuntzan kontzeptua mugatuz eta zabalduz
dc.contributor.author | Basasoro Ziganda, Maitane | |
dc.contributor.author | Karrera Juarros, Iñaki | |
dc.contributor.author | Argiñano Madrazo, Andoni | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | p. 149-151 | spa |
dc.identifier.uri | https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/19559/17901 | spa |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11162/265410 | |
dc.description | Resumen basado en el de la publicación | spa |
dc.description | Resumen y palabras clave, en inglés, español y francés (al final del documento). | spa |
dc.description.abstract | Eskola ongizatearen kontzeptuan jartzen da indarra, etorkizunerako urrats inklusiboak izan daitezkeenak proposatuz. Hortaz, Antzuola Herri Eskolak ongizatea lehen helburutzat duela jakinik, horretan sakontzeak eta zein ezaugarri dituen aztertzeak kontzeptua mugatzen eta ezaugarriak biltzen lagunduko digu. | spa |
dc.description.abstract | Tras analizar una escuela cuyo objetivo principal es el bienestar, se describe el conjunto de características precursoras del bienestar escolar para más adelante confirmar que dichas características convergen con los principios de la escuela inclusiva. | spa |
dc.format.medium | Digital | spa |
dc.format.medium | Revista | spa |
dc.language.iso | eus | spa |
dc.relation.ispartof | Tantak. 2018, n. 30 ; p. 135-151 | spa |
dc.rights | CC BY-NC-ND 4.0 | spa |
dc.subject | País Vasco | spa |
dc.subject | integración | spa |
dc.subject | escuela alternativa | spa |
dc.subject | bienestar | spa |
dc.subject | innovación pedagógica | spa |
dc.subject.other | educación inclusiva | spa |
dc.title | Antzuola Herri Eskola : eskola-ongizatearen eraikuntzan kontzeptua mugatuz eta zabalduz | eus |
dc.type | Artículo de revista | spa |
dc.audience | Profesorado | spa |
dc.audience | Familias | spa |
dc.bbdd | Analíticas | spa |
dc.description.pais | ESP | spa |
dc.educationLevel | Educación Infantil | spa |
dc.educationLevel | Educación Primaria | spa |
dc.title.journal | Tantak | spa |
dc.identifier.doi | 10.1387/tantak.19559 | spa |