Gorputza eta identitatearen eraikuntza Haur Hezkuntzako hezitzaileen ikuspegitik
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2018Publicado en:
Tantak. 2018, n. 30 ; p. 57-85Resumen:
Se analiza cuál es la presencia del género en Educación Infantil y cómo lo trabajan los profesores. Se han desarrollado entrevistas y grupos de discusión con diferentes profesores, padres y madres y educadores expertos en la materia. Se busca conocer las representaciones que los educadores tienen del cuerpo; identificar cómo se está trabajando el cuerpo en la Educación Infantil en relación con la identidad de género; reflexionar sobre el binarismo y las actitudes conjuntas con la hereronormatividad y las posiciones para superarlas. Se revisan y analizan los recursos y materiales didácticos disponibles.
Se analiza cuál es la presencia del género en Educación Infantil y cómo lo trabajan los profesores. Se han desarrollado entrevistas y grupos de discusión con diferentes profesores, padres y madres y educadores expertos en la materia. Se busca conocer las representaciones que los educadores tienen del cuerpo; identificar cómo se está trabajando el cuerpo en la Educación Infantil en relación con la identidad de género; reflexionar sobre el binarismo y las actitudes conjuntas con la hereronormatividad y las posiciones para superarlas. Se revisan y analizan los recursos y materiales didácticos disponibles.
Leer menosHaur Hezkuntzan zein den generoaren presentzia eta irakasleek nola lantzen duten aztertzen da. Zehazkiago, generoaren gaiaren barruan gorputzak duen lekua aztertzeko helburuarekin, Haur Hezkuntzako hainbat hezitzailerekin, gurasoekin eta gaian adituak diren hezitzaileekin elkarrizketak eta eztabaida-taldeak garatu dira. Helburuak dira hezitzaileek gorputzari buruz dituzten irudikapenak ezagutzea;Haur Hezkuntzan gorputza, genero-identitateari lotuta, nola lantzen ari den identifikatzea; binarismoa eta hereronormatibitatearekin bat egiten duten jarreren eta haiek gainditzeko posizioen inguruan hausnartzea. Erabilgarri dauden baliabide eta material didaktikoa aztertzen dira.
Haur Hezkuntzan zein den generoaren presentzia eta irakasleek nola lantzen duten aztertzen da. Zehazkiago, generoaren gaiaren barruan gorputzak duen lekua aztertzeko helburuarekin, Haur Hezkuntzako hainbat hezitzailerekin, gurasoekin eta gaian adituak diren hezitzaileekin elkarrizketak eta eztabaida-taldeak garatu dira. Helburuak dira hezitzaileek gorputzari buruz dituzten irudikapenak ezagutzea;Haur Hezkuntzan gorputza, genero-identitateari lotuta, nola lantzen ari den identifikatzea; binarismoa eta hereronormatibitatearekin bat egiten duten jarreren eta haiek gainditzeko posizioen inguruan hausnartzea. Erabilgarri dauden baliabide eta material didaktikoa aztertzen dira.
Leer menos