Bestelako eskola eredu bat posible da : Bizilore, eskola komunitate berri baten lehen urratsak
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2018Publicado en:
Tantak. 2018, n. 30 ; p. 9-36Resumen:
Se pretende dar a conocer la filosofía de un nuevo modelo de escuela y los elementos metodológicos fundamentales para llevarlo a cabo. Para ello, se ha llevado a cabo una etnografía educativa que profundiza en las líneas teórico-prácticas de la nueva escuela activa de Izaskun Azpeitia (Gipuzkoa). En el apartado de resultados se presenta la información obtenida de la triangulación de las diferentes fuentes y herramientas y se interpreta sin olvidar las bases teóricas. Para finalizar, a través del debate teórico y práctico, se han identificado los beneficios que esta nueva forma de entender la escuela puede aportar al niño.
Se pretende dar a conocer la filosofía de un nuevo modelo de escuela y los elementos metodológicos fundamentales para llevarlo a cabo. Para ello, se ha llevado a cabo una etnografía educativa que profundiza en las líneas teórico-prácticas de la nueva escuela activa de Izaskun Azpeitia (Gipuzkoa). En el apartado de resultados se presenta la información obtenida de la triangulación de las diferentes fuentes y herramientas y se interpreta sin olvidar las bases teóricas. Para finalizar, a través del debate teórico y práctico, se han identificado los beneficios que esta nueva forma de entender la escuela puede aportar al niño.
Leer menosEskola eredu berri baten filosofia eta hura gauzatzeko funtsezko elementu metodologikoak ezagutu nahi izan dira. Horretarako, hezkuntza-etnografia bat burutu da, Bizilore Azpeitiko (Gipuzkoa) eskola aktibo berriaren ildo teoriko-praktikoetan sakontzeko. Emaitzen atalean, berriz, iturri eta tresna desberdinen triangelukatzetik lortutako informazioa aurkeztu eta oinarri teorikoak ahaztu gabe interpretatu da. Amaitzeko, teoria eta praktikaren ar-teko eztabaidaren bitartez, eskola ulertzeko modu berri honek haurrari ekar diezazkion onurak identifikatu dira.
Eskola eredu berri baten filosofia eta hura gauzatzeko funtsezko elementu metodologikoak ezagutu nahi izan dira. Horretarako, hezkuntza-etnografia bat burutu da, Bizilore Azpeitiko (Gipuzkoa) eskola aktibo berriaren ildo teoriko-praktikoetan sakontzeko. Emaitzen atalean, berriz, iturri eta tresna desberdinen triangelukatzetik lortutako informazioa aurkeztu eta oinarri teorikoak ahaztu gabe interpretatu da. Amaitzeko, teoria eta praktikaren ar-teko eztabaidaren bitartez, eskola ulertzeko modu berri honek haurrari ekar diezazkion onurak identifikatu dira.
Leer menos