Mulleres en xogo
Texto completo:
http://www.edu.xunta.gal/eduga/2 ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2024Publicado en:
Revista galega do ensino. 2024, n. 87, enero-junio ; 9 p.Resumen:
El autoconcepto y la autoestima son elementos determinantes para el desarrollo social, profesional y personal del ser humano y para el afianzamiento del sentido de la propia identidad. En ese proceso de construcción juegan un papel fundamental los referentes. La escuela tiene el compromiso de proporcionar una educación íntegra e igualitaria, exenta de sesgos por razón de género. El proyecto Mulleres en xogo nace como una necesidad de poner en valor referentes femeninos en distintos ámbitos del entorno. Está vinculado al Plan Proxecta Donas de Si que se implementó en el IES Nosa Señora dos Ollos Grandes (Lugo) en el curso 2022/23. El proyecto, de carácter internivelador e interdisciplinario, fue galardonado con el primer premio en la tercera categoría en el Concurso de Carteles del 8M 2023 de la Xunta de Galicia y con el Premio Meninas 2023 del Ministerio de Igualdad por el proyecto intercentros con el IES Ánxel Fole (Lugo).
El autoconcepto y la autoestima son elementos determinantes para el desarrollo social, profesional y personal del ser humano y para el afianzamiento del sentido de la propia identidad. En ese proceso de construcción juegan un papel fundamental los referentes. La escuela tiene el compromiso de proporcionar una educación íntegra e igualitaria, exenta de sesgos por razón de género. El proyecto Mulleres en xogo nace como una necesidad de poner en valor referentes femeninos en distintos ámbitos del entorno. Está vinculado al Plan Proxecta Donas de Si que se implementó en el IES Nosa Señora dos Ollos Grandes (Lugo) en el curso 2022/23. El proyecto, de carácter internivelador e interdisciplinario, fue galardonado con el primer premio en la tercera categoría en el Concurso de Carteles del 8M 2023 de la Xunta de Galicia y con el Premio Meninas 2023 del Ministerio de Igualdad por el proyecto intercentros con el IES Ánxel Fole (Lugo).
Leer menosO autoconcepto e a autoestima son elementos determinantes para o desenvolvemento social, profesional e persoal do ser humano e para o afianzamento do sentido da propia identidade. Nese proceso de construción xogan un papel fundamental os referentes. A escola ten o compromiso de proporcionar unha educación íntegra e igualitaria, exenta de nesgos por razón de xénero. O proxecto Mulleres en xogo nace como unha necesidade de poñer en valor referentes femininos en distintos ámbitos da contorna. Está vinculado ao Plan Proxecta Donas de Si que se implementou no IES Nosa Señora dos Ollos Grandes (Lugo) no curso 2022/23. O proxecto, de carácter internivelador e interdisciplinario, foi galardoado co primeiro premio na terceira categoría no Concurso de Carteis do 8M 2023 da Xunta de Galicia e co Premio Meninas 2023 do Ministerio de Igualdade polo proxecto intercentros co IES Ánxel Fole (Lugo).
O autoconcepto e a autoestima son elementos determinantes para o desenvolvemento social, profesional e persoal do ser humano e para o afianzamento do sentido da propia identidade. Nese proceso de construción xogan un papel fundamental os referentes. A escola ten o compromiso de proporcionar unha educación íntegra e igualitaria, exenta de nesgos por razón de xénero. O proxecto Mulleres en xogo nace como unha necesidade de poñer en valor referentes femininos en distintos ámbitos da contorna. Está vinculado ao Plan Proxecta Donas de Si que se implementou no IES Nosa Señora dos Ollos Grandes (Lugo) no curso 2022/23. O proxecto, de carácter internivelador e interdisciplinario, foi galardoado co primeiro premio na terceira categoría no Concurso de Carteis do 8M 2023 da Xunta de Galicia e co Premio Meninas 2023 do Ministerio de Igualdade polo proxecto intercentros co IES Ánxel Fole (Lugo).
Leer menos