Pailazogintza soziohezitzailea : praktika pedagogiko komunitarioa
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2018Publicado en:
Tantak. 2018, n. 30 ; p. 41-61Resumen:
Se profundiza en las potencialidades y oportunidades del payaso como instrumento educativo. Para ello, se analiza a un grupo de payasos de Euskal Herria como referente de investigación, estructurando entrevistas en profundidad con sus participantes y grupos de discusión. Se estudia en profundidad la creación y el papel del payaso socio-educador a partir de múltiples referencias bibliográficas. Se pone el foco sobre todo en la visión y características del payaso socioeducativo, explicando la educación como herramienta, y mostrándose como un medio para influir en la educación.
Se profundiza en las potencialidades y oportunidades del payaso como instrumento educativo. Para ello, se analiza a un grupo de payasos de Euskal Herria como referente de investigación, estructurando entrevistas en profundidad con sus participantes y grupos de discusión. Se estudia en profundidad la creación y el papel del payaso socio-educador a partir de múltiples referencias bibliográficas. Se pone el foco sobre todo en la visión y características del payaso socioeducativo, explicando la educación como herramienta, y mostrándose como un medio para influir en la educación.
Leer menosPailazogintzak hezkuntza-tresna gisa dituen ahalmenetan eta aukeretan sakontzen da. Horretarako, Euskal Herriko pailazo-talde bat hartu da ikerketarako erreferente moduan, bertako partaideekin elkarrizketa sakonak eta eztabaida taldeak egituratuz. Pailazo sozio-hezitzailearen sorrera eta eginkizuna sakon aztertu da hainbat eta hainbat erreferentzia bibliografikoetan arakatuz eta oinarrituz. Pailazo soziohezitzailearen ikuspegian eta haren ezaugarrietan jarri da arreta batez ere, hezkuntza tresna gisa azalduz, eta hezkuntzan eragiteko bitarteko moduan agertuz.
Pailazogintzak hezkuntza-tresna gisa dituen ahalmenetan eta aukeretan sakontzen da. Horretarako, Euskal Herriko pailazo-talde bat hartu da ikerketarako erreferente moduan, bertako partaideekin elkarrizketa sakonak eta eztabaida taldeak egituratuz. Pailazo sozio-hezitzailearen sorrera eta eginkizuna sakon aztertu da hainbat eta hainbat erreferentzia bibliografikoetan arakatuz eta oinarrituz. Pailazo soziohezitzailearen ikuspegian eta haren ezaugarrietan jarri da arreta batez ere, hezkuntza tresna gisa azalduz, eta hezkuntzan eragiteko bitarteko moduan agertuz.
Leer menos