Emozioak unibertsitateko ikasketa prozesuen ardatz : Bilboko Hezkuntza Fakultateko Lehen Hezkuntzaren kasua
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2019Publicado en:
Tantak. 2019, n. 31 ; p. 177-194Resumen:
Se analiza el conocimiento de las emociones vividas por los estudiantes en la universidad y las situaciones asociadas a las mismas. Para ello, se analizaron 410 situaciones identificadas por 141 alumnos de Grado en Educación Primaria (102 mujeres y 39 hombres). Los resultados revelaron que las emociones más significativas para los alumnos eran la ansiedad ante las presentaciones orales, la irritación generada por los trabajos grupales y la alegría despertada por los buenos resultados. Además, en estas emociones se encontraron diferencias significativas en función del género, rendimiento y nivel de los alumnos. Así, se pone de manifiesto la necesidad de reflexionar sobre algunos aspectos del Grado en Educación Primaria y la importancia de abordar la inteligencia emocional.
Se analiza el conocimiento de las emociones vividas por los estudiantes en la universidad y las situaciones asociadas a las mismas. Para ello, se analizaron 410 situaciones identificadas por 141 alumnos de Grado en Educación Primaria (102 mujeres y 39 hombres). Los resultados revelaron que las emociones más significativas para los alumnos eran la ansiedad ante las presentaciones orales, la irritación generada por los trabajos grupales y la alegría despertada por los buenos resultados. Además, en estas emociones se encontraron diferencias significativas en función del género, rendimiento y nivel de los alumnos. Así, se pone de manifiesto la necesidad de reflexionar sobre algunos aspectos del Grado en Educación Primaria y la importancia de abordar la inteligencia emocional.
Leer menosIkasleek unibertsitatean bizi izandako emozioen eta horiei lotutako egoeren inguruko ezagutzan sakontzen da. Horretarako, Lehen Hezkuntzako Graduko 141 ikaslek (102 emakumek eta 39 gizonek) identifikaturiko 410 egoera aztertu ziren. Ikasleentzat emozio esanguratsuenak ahozko aurkezpenen aurrean antsietatea, talde lanek sortutako sumindura eta emaitza onek piztutako alaitasuna zirela plazaratu zuten emaitzek. Gainera, emozio horietan desberdintasun nabariak aurkitu ziren ikasleen genero, errendimendu eta ikasmailaren arabera. Horrela, ikerketa honek agerian uzten du Lehen Hezkuntzako Graduko zenbait aspekturi buruz hausnartzeko beharra eta baita adimen-emozionala jorratzearen garrantzia ere.
Ikasleek unibertsitatean bizi izandako emozioen eta horiei lotutako egoeren inguruko ezagutzan sakontzen da. Horretarako, Lehen Hezkuntzako Graduko 141 ikaslek (102 emakumek eta 39 gizonek) identifikaturiko 410 egoera aztertu ziren. Ikasleentzat emozio esanguratsuenak ahozko aurkezpenen aurrean antsietatea, talde lanek sortutako sumindura eta emaitza onek piztutako alaitasuna zirela plazaratu zuten emaitzek. Gainera, emozio horietan desberdintasun nabariak aurkitu ziren ikasleen genero, errendimendu eta ikasmailaren arabera. Horrela, ikerketa honek agerian uzten du Lehen Hezkuntzako Graduko zenbait aspekturi buruz hausnartzeko beharra eta baita adimen-emozionala jorratzearen garrantzia ere.
Leer menos