Os prexuízos lingüísticos cara á lingua galega : estudo de caso no alumnado de educación primaria (parte 2)
Texto completo:
https://www.edu.xunta.gal/eduga/ ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2024Publicado en:
Revista galega do ensino. 2024, n.87, enero-junio ; 11 p.Resumen:
Se aborda una de las principales causas de la situación sociolingüística en 2024 en Galicia: los prejuicios lingüísticos. El objetivo es analizar el uso y percepción de la lengua gallega por parte de los aprendices en la etapa de educación primaria, en una escuela de A Coruña, comparando la presencia de prejuicios lingüísticos en el alumnado de segundo curso y sexto curso y registrando información sobre el uso de la lengua en las aulas y el modo de impartir docencia en gallego.
Se aborda una de las principales causas de la situación sociolingüística en 2024 en Galicia: los prejuicios lingüísticos. El objetivo es analizar el uso y percepción de la lengua gallega por parte de los aprendices en la etapa de educación primaria, en una escuela de A Coruña, comparando la presencia de prejuicios lingüísticos en el alumnado de segundo curso y sexto curso y registrando información sobre el uso de la lengua en las aulas y el modo de impartir docencia en gallego.
Leer menosAbórdase unha das principais causas da situación sociolingüística no 2024 en Galicia: os prexuízos lingüísticos. O obxectivo é analizar o uso e percepción da lingua galega por parte dos aprendices na etapa de educación primaria, nunha escola da Coruña, comparando a presenza de prexuízos lingüísticos no alumnado de segundo curso e sexto curso e rexistrando información sobre o uso da lingua nas aulas e o modo de impartir docencia en galego.
Abórdase unha das principais causas da situación sociolingüística no 2024 en Galicia: os prexuízos lingüísticos. O obxectivo é analizar o uso e percepción da lingua galega por parte dos aprendices na etapa de educación primaria, nunha escola da Coruña, comparando a presenza de prexuízos lingüísticos no alumnado de segundo curso e sexto curso e rexistrando información sobre o uso da lingua nas aulas e o modo de impartir docencia en galego.
Leer menos