Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Experiencias emergentes de gestión escolar en pandemia

URI:
https://hdl.handle.net/11162/239049
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Higueras Martínez, Francisca; Molina Jiménez, Natividad; Sánchez Jiménez, Gonzalo; Domingo Segovia, Jesús; Fernández Gálvez, Juan de Dios
Date:
2022
Published in:
Aula de innovación educativa. 2022, n. 314, abril ; p. 45-49
Abstract:

Se presentan algunas experiencias emergentes de gestión escolar profundizando en algunas de las respuestas dadas, fruto del debate entre tres CEIP (Centro de Educación Infantil y Primaria) situados en el área metropolitana de Granada: el CEIP Clara Campoamor, el CEIP Medina Elvira en Atarfe y el CEIP Abadía en Albolote. El texto recoge experiencias de gestión y una síntesis de los aspectos que van a perdurar.

Se presentan algunas experiencias emergentes de gestión escolar profundizando en algunas de las respuestas dadas, fruto del debate entre tres CEIP (Centro de Educación Infantil y Primaria) situados en el área metropolitana de Granada: el CEIP Clara Campoamor, el CEIP Medina Elvira en Atarfe y el CEIP Abadía en Albolote. El texto recoge experiencias de gestión y una síntesis de los aspectos que van a perdurar.

Leer menos
Materias (TEE):
epidemia; gestión del centro de enseñanza; grupo de trabajo; liderazgo
Otras Materias:
COVID-19
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.