Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Historia del arte durante la pandemia : claves para el presente y orientaciones para el futuro

URI:
https://hdl.handle.net/11162/234151
Full text:
https://www.grao.com/es/producto ...
Education Level:
Educación Secundaria
Enseñanzas de Régimen Especial
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Sánchez Rivera, Jesús Ángel
Date:
2022
Published in:
Íber : didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, 2022, n. 109, octubre-diciembre ; p. 49-55
Abstract:

Se analiza como se ha potenciado la cultura digital tras la pandemia derivada de la COVID-19. Las sociedades sometidas al capitalismo cognitivo han buscado en los medios digitales el medio de divulgación. Se plantean los interrogantes: ¿en qué medida y de qué modo ha afectado esta situación a le enseñanza de la historia del arte?, ¿Qué derivas se prevén en el futuro para esta disciplina?

Se analiza como se ha potenciado la cultura digital tras la pandemia derivada de la COVID-19. Las sociedades sometidas al capitalismo cognitivo han buscado en los medios digitales el medio de divulgación. Se plantean los interrogantes: ¿en qué medida y de qué modo ha afectado esta situación a le enseñanza de la historia del arte?, ¿Qué derivas se prevén en el futuro para esta disciplina?

Leer menos
Materias (TEE):
cultura; historia del arte; aprendizaje visual; imagen
Otras Materias:
COVID-19
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.