Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Evaluación del autoaprendizaje con herramientas basadas en las tenologías de la información y las comunicaciones (TIC)

URI:
http://hdl.handle.net/11162/22546
Full text:
http://editorial.us.es/es/reu/num_23
View/Open
art_1.pdf (5.480Mb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Arenas Márquez, Francisco José; Molleda Jimena, Guillermo; Chávez Miranda, Esther; Domingo Carrillo, Miguel Ángel; Castañeda Barrena, Rafael J.
Date:
2004
Published in:
Revista de enseñanza universitaria. 2004, n. 23, junio ; p. 7-22
Abstract:

Las percepciones de los alumnos son una valiosa fuente de información para la mejora y rediseño del software educativo y su posterior introducción en las asignaturas universitarias. Describe el proceso de evaluación seguido con una herramienta hipermedia destinada al estudio de un programa de facturación, analizando sus resultados e implicaciones en la futuras fases de este proyecto de innovación docente.

Las percepciones de los alumnos son una valiosa fuente de información para la mejora y rediseño del software educativo y su posterior introducción en las asignaturas universitarias. Describe el proceso de evaluación seguido con una herramienta hipermedia destinada al estudio de un programa de facturación, analizando sus resultados e implicaciones en la futuras fases de este proyecto de innovación docente.

Leer menos
Materias (TEE):
autoaprendizaje; nuevas tecnologías; tecnología de la información; tecnología de los medios de comunicación; comunicación; información
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.