Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

¿Qué hemos aprendido de diez centros PAC? : lo difícil no es acordar qué hacer, sino hacerlo bien

URI:
https://hdl.handle.net/11162/216284
Full text:
https://sede.educacion.gob.es/pu ...
View/Open
PAC.pdf (4.981Mb)
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Monografía
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Garcia Alegre, Eugeni; Casserras Gasol, Eduard; Guerrero Velázquez, Charo; Navarro Oller, Eulàlia; Nuñez Cabanillas, Quim; Olaortua Ugalde, Iñaki; Parra Tetas, Imma; Planchería Roset, Josep; Viñals Pérez, Jordi; Viñas Cirera, Jesús
Date:
2021
Abstract:

Se presentan los aprendizajes de diez centros PAC, de la Inspección de Educación y la Unidad de Servicios Educativos y Formación Permanente del Vallès Occidental para poder aportar conocimiento útil para quien quiera implementar procesos de mejora y/o innovaciones en los centros educativos. El trabajo recoge las reflexiones y los aprendizajes de diez centros docentes que han aplicado el Programa de Autonomía de Centros (PAC) durante más de un lustro, y de la Inspección de Educación (IdE) del Vallès Occidental desde 2005.

Se presentan los aprendizajes de diez centros PAC, de la Inspección de Educación y la Unidad de Servicios Educativos y Formación Permanente del Vallès Occidental para poder aportar conocimiento útil para quien quiera implementar procesos de mejora y/o innovaciones en los centros educativos. El trabajo recoge las reflexiones y los aprendizajes de diez centros docentes que han aplicado el Programa de Autonomía de Centros (PAC) durante más de un lustro, y de la Inspección de Educación (IdE) del Vallès Occidental desde 2005.

Leer menos
Materias (TEE):
gestión del centro de enseñanza; liderazgo; Cataluña
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.