Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

CintoRàdio : habla el alumnado

URI:
https://hdl.handle.net/11162/215875
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Pérez Sánchez, Anna; Cervera Vila, Núria; Grau Montero, Albert
Date:
2021
Published in:
Aula de innovación educativa. 2021, n. 310, noviembre ; p. 28-33
Abstract:

Se presenta CintoRàdio una experiencia de enseñanza-aprendizaje que vincula los objetivos del currículo en el marco de los principios del Diseño Universal para el Aprendizaje : la implicación del alumnado, la representación mediante diversas opciones para la percepción y el uso de varios lenguajes y la diversificación de las formas de expresión. Se describe cómo la inclusión es una de las claves del funcionamiento de la escuela Mossèn Jacint Verdaguer y, en concreto, de esta experiencia.

Se presenta CintoRàdio una experiencia de enseñanza-aprendizaje que vincula los objetivos del currículo en el marco de los principios del Diseño Universal para el Aprendizaje : la implicación del alumnado, la representación mediante diversas opciones para la percepción y el uso de varios lenguajes y la diversificación de las formas de expresión. Se describe cómo la inclusión es una de las claves del funcionamiento de la escuela Mossèn Jacint Verdaguer y, en concreto, de esta experiencia.

Leer menos
Materias (TEE):
estrategia de aprendizaje; desarrollo de programas de estudios; expresión oral; igualdad de oportunidades; radio educativa
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.