Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Eskola inklusiboa garatzeko Esparru-plana : 2019-2022

URI:
https://hdl.handle.net/11162/210973
Full text:
https://www.euskadi.eus/contenid ...
View/Open
Plan_Marco_e.pdf (1.083Mb)
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Monografía
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Autor corporativo:
Gobierno Vasco. Departamento de Educación
Date:
2019
Abstract:

Se define el concepto y significado de la escuela inclusiva, se indican las fortalezas y los ámbitos de mejora y se describen los valores y principios inspiradores del Plan Marco. Se ahonda en los conceptos de inclusión, equidad ,excelencia y convivencia positiva. Así mismo, se describen los objetivos del Plan y las herramientas con las que hacer un seguimiento y una revisión de su ejecución.

Se define el concepto y significado de la escuela inclusiva, se indican las fortalezas y los ámbitos de mejora y se describen los valores y principios inspiradores del Plan Marco. Se ahonda en los conceptos de inclusión, equidad ,excelencia y convivencia positiva. Así mismo, se describen los objetivos del Plan y las herramientas con las que hacer un seguimiento y una revisión de su ejecución.

Leer menos
Materias (TEE):
integración escolar; pedagogía diferencial; igualdad de oportunidades; plan
Otras Materias:
Alumnos con Necesidades Educativas Especiales (ACNEE)
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.