Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Evaluación diagnóstica 2009 : informe general de resultados : 4º Educación Primaria

URI:
https://hdl.handle.net/11162/206474
Full text:
https://www.euskadi.eus/contenid ...
View/Open
ED_2009_EP4_c.pdf (1.488Mb)
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Monografía
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Arregi Martínez, Amaia; Ugarriza Ocerin, José Ramón
Date:
2010
Abstract:

Se informa de los resultados obtenidos en la Evaluación de Diagnóstico efectuada al alumnado de 4º de Educación Primaria en 2009. Estas pruebas han medido los niveles competenciales en comunicación lingüística en euskara y castellano, matemáticas y ciencias de los escolares de los centros educativos de Euskadi sostenidos con fondos públicos. Es una evaluación desligada del desarrollo curricular, pues mide la capacidad del alumnado para aplicar los aprendizajes adquiridos y para resolver problemas en diferentes contextos.

Se informa de los resultados obtenidos en la Evaluación de Diagnóstico efectuada al alumnado de 4º de Educación Primaria en 2009. Estas pruebas han medido los niveles competenciales en comunicación lingüística en euskara y castellano, matemáticas y ciencias de los escolares de los centros educativos de Euskadi sostenidos con fondos públicos. Es una evaluación desligada del desarrollo curricular, pues mide la capacidad del alumnado para aplicar los aprendizajes adquiridos y para resolver problemas en diferentes contextos.

Leer menos
Materias (TEE):
evaluación normativa; enseñanza primaria; rendimiento; País Vasco; investigación comparativa
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.