Adaptació dels processos formatius de la FP a una situació de confinament : Centre integrat de formació professional Son Llebre
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2020Publicado en:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2020 ; p. 412-423Resumen:
El Centre Integrat de Formació Professional Son Llebre és un centre de la família professional de Serveis socioculturals i a la comunitat, específic de l¿àrea professional de l¿Atenció Social. La diversitat de l¿alumnat i persones usuàries té la mateixa finalitat: obtenir una titulació que acrediti un grau determinat de professionalitat. L¿adaptació dels processos formatius i de les pràctiques professionals a partir de la crisi generada per la COVID-19 ha suposat un repte, on s¿ha evidenciat la necessitat i la importància de la coordinació.
El Centre Integrat de Formació Professional Son Llebre és un centre de la família professional de Serveis socioculturals i a la comunitat, específic de l¿àrea professional de l¿Atenció Social. La diversitat de l¿alumnat i persones usuàries té la mateixa finalitat: obtenir una titulació que acrediti un grau determinat de professionalitat. L¿adaptació dels processos formatius i de les pràctiques professionals a partir de la crisi generada per la COVID-19 ha suposat un repte, on s¿ha evidenciat la necessitat i la importància de la coordinació.
Leer menosEl Centro Integrado de Formación Profesional Son Llebre es un centro de la familia profesional de Servicios socioculturales y a la comunidad, específico del área profesional de la Atención Social. La diversidad de alumnado y personas usuarias tiene la misma finalidad: obtener una titulación que acredite un grado determinado de profesionalidad. La adaptación de los procesos formativos y de las prácticas profesionales a partir de la crisis generada por la COVID-19 ha supuesto un reto, donde se ha evidenciado la necesidad y la importancia de la coordinación.
El Centro Integrado de Formación Profesional Son Llebre es un centro de la familia profesional de Servicios socioculturales y a la comunidad, específico del área profesional de la Atención Social. La diversidad de alumnado y personas usuarias tiene la misma finalidad: obtener una titulación que acredite un grado determinado de profesionalidad. La adaptación de los procesos formativos y de las prácticas profesionales a partir de la crisis generada por la COVID-19 ha supuesto un reto, donde se ha evidenciado la necesidad y la importancia de la coordinación.
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