El model de les escoles d’adults de Menorca
Full text:
https://gifes.uib.cat/digitalAss ...View/ Open
Education Level:
Document type:
Artículo de revistaEstadísticas:
View Usage StatisticsMetadata:
Show full item recordAuthor:
Date:
2018Published in:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2018 ; p. 234-248Abstract:
Se expone la forma en que se organizan los centros de educación de personas adultas (CEPA) de Menorca. Se describen los conceptos básicos con los que se rige la formación permanente de personas adultas, se hace un recorrido por la historia de los centros como punto de partida para exponer el modelo basado en la colaboración de tres instituciones —la Consejería de Educación y Universidad, las administraciones de Menorca y la Asociación de Educación de Adultos de Menorca— y termina con unas conclusiones extraídas del análisis de las debilidades, fortalezas, oportunidades y amenazas del modelo.
Se expone la forma en que se organizan los centros de educación de personas adultas (CEPA) de Menorca. Se describen los conceptos básicos con los que se rige la formación permanente de personas adultas, se hace un recorrido por la historia de los centros como punto de partida para exponer el modelo basado en la colaboración de tres instituciones —la Consejería de Educación y Universidad, las administraciones de Menorca y la Asociación de Educación de Adultos de Menorca— y termina con unas conclusiones extraídas del análisis de las debilidades, fortalezas, oportunidades y amenazas del modelo.
Leer menosS’exposa la forma en què s’organitzen els centres d’educació de persones adultes (CEPA) de Menorca. S’hi descriuen els conceptes bàsics amb els quals es regeix la formació permanent de persones adultes, s’hi fa un recorregut per la història dels centres com a punt de partida per exposar el model basat en la col•laboració de tres institucions —la Conselleria d’Educació i Universitat, les administracions de Menorca i l’Associació d’Educació d’Adults de Menorca— i acaba amb unes conclusions extretes de l’anàlisi de les debilitats, fortaleses, oportunitats i amenaces del model.
S’exposa la forma en què s’organitzen els centres d’educació de persones adultes (CEPA) de Menorca. S’hi descriuen els conceptes bàsics amb els quals es regeix la formació permanent de persones adultes, s’hi fa un recorregut per la història dels centres com a punt de partida per exposar el model basat en la col•laboració de tres institucions —la Conselleria d’Educació i Universitat, les administracions de Menorca i l’Associació d’Educació d’Adults de Menorca— i acaba amb unes conclusions extretes de l’anàlisi de les debilitats, fortaleses, oportunitats i amenaces del model.
Leer menos