Reflexions i reptes en l¿ensenyament de l¿anglès com a llengua estrangera (o llengua franca) en l¿educació primària i en l¿educació secundària obligatòria
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2018Publicado en:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2018 ; p. 132-142Resumen:
L¿Institut d¿Avaluació i Qualitat del Sistema Educatiu de les Illes Balears (IAQSE) i la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat aporten informacions i idees per a la millora del procés d¿ensenyament¿aprenentatge de l¿anglès als centres educatius de les Illes Balears. L¿anglès, juntament amb les matemàtiques, ocupa els darrers llocs pel que fa a resultats acadèmics positius dins l¿ensenyament obligatori i, per tant, cal cercar propostes de millora que puguin conduir a l¿èxit educatiu. L¿expansió de la llengua anglesa en un món globalitzat ha provocat canvis en les metodologies d¿ensenyament de la llengua estrangera que, afegits als canvis de rol dels docents i a les noves motivacions de l¿alumnat, fan que l¿administració educativa hagi regulat la normativa vigent, hagi impulsat línies i programes formatius estratègics i hagi promogut accions concretes per a la millora de la competència comunicativa en llengua anglesa de l¿alumnat de les Illes Balears.
L¿Institut d¿Avaluació i Qualitat del Sistema Educatiu de les Illes Balears (IAQSE) i la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat aporten informacions i idees per a la millora del procés d¿ensenyament¿aprenentatge de l¿anglès als centres educatius de les Illes Balears. L¿anglès, juntament amb les matemàtiques, ocupa els darrers llocs pel que fa a resultats acadèmics positius dins l¿ensenyament obligatori i, per tant, cal cercar propostes de millora que puguin conduir a l¿èxit educatiu. L¿expansió de la llengua anglesa en un món globalitzat ha provocat canvis en les metodologies d¿ensenyament de la llengua estrangera que, afegits als canvis de rol dels docents i a les noves motivacions de l¿alumnat, fan que l¿administració educativa hagi regulat la normativa vigent, hagi impulsat línies i programes formatius estratègics i hagi promogut accions concretes per a la millora de la competència comunicativa en llengua anglesa de l¿alumnat de les Illes Balears.
Leer menosEl Instituto de Evaluación y Calidad del Sistema Educativo de las Islas Baleares (IAQSE) y la Dirección General de Formación Profesional y Formación del Profesorado aportan informaciones e ideas para la mejora del proceso de enseñanza-aprendizaje del inglés en los centros educativos de las Islas Baleares. El inglés, junto con las matemáticas, ocupa los últimos lugares en cuanto a resultados académicos positivos dentro de la enseñanza obligatoria y, por tanto, hay que buscar propuestas de mejora que puedan conducir al éxito educativo. La expansión de la lengua inglesa en un mundo globalizado ha provocado cambios en las metodologías de enseñanza de la lengua extranjera que, añadidos a los cambios de rol de los docentes y a las nuevas motivaciones del alumnado, hacen que la administración educativa haya regulado la normativa vigente, haya impulsado líneas y programas formativos estratégicos y haya promovido acciones concretas para la mejora de la competencia comunicativa en lengua inglesa del alumnado de las Islas Baleares
El Instituto de Evaluación y Calidad del Sistema Educativo de las Islas Baleares (IAQSE) y la Dirección General de Formación Profesional y Formación del Profesorado aportan informaciones e ideas para la mejora del proceso de enseñanza-aprendizaje del inglés en los centros educativos de las Islas Baleares. El inglés, junto con las matemáticas, ocupa los últimos lugares en cuanto a resultados académicos positivos dentro de la enseñanza obligatoria y, por tanto, hay que buscar propuestas de mejora que puedan conducir al éxito educativo. La expansión de la lengua inglesa en un mundo globalizado ha provocado cambios en las metodologías de enseñanza de la lengua extranjera que, añadidos a los cambios de rol de los docentes y a las nuevas motivaciones del alumnado, hacen que la administración educativa haya regulado la normativa vigente, haya impulsado líneas y programas formativos estratégicos y haya promovido acciones concretas para la mejora de la competencia comunicativa en lengua inglesa del alumnado de las Islas Baleares
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