Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Más allá del mindfulness : desactivar el estrés, transformar el cuidado emocional y dirigir el enfoque mental

URI:
http://hdl.handle.net/11162/178083
Full text:
https://www.grao.com/es/producto ...
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Burgueño Martínez, Lucas
Date:
2018
Published in:
Tándem : didáctica de la educación física. 2018, n. 62, octubre-noviembre-diciembre ; p. 24-30
Abstract:

El "boom" del "mindfulness" o "atención plena" se puede quedar en una moda que se practica de forma gregaria. También puede ir más allá, para ser aplicado funcionalmente. Es decir, se puede aplicar como una herramienta específica, con funciones concretas a fin de lograr unos resultados bien definidos en el aula.

El "boom" del "mindfulness" o "atención plena" se puede quedar en una moda que se practica de forma gregaria. También puede ir más allá, para ser aplicado funcionalmente. Es decir, se puede aplicar como una herramienta específica, con funciones concretas a fin de lograr unos resultados bien definidos en el aula.

Leer menos
Materias (TEE):
atención; conciencia; conciencia de sí mismo; desarrollo de la personalidad; neurología; formación continua; estrés
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.