Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Proyectando el primer sector

URI:
http://hdl.handle.net/11162/170586
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Billelabeitia Bengoa, Miren; Colmenero Herrera, María Cruz
Date:
2018
Published in:
Textos de didáctica de la lengua y la literatura. 2018, Año XXIV, n. 80, abril-junio ; p. 29-32
Abstract:

Se describe un proyecto realizado en tercero de ESO durante el curso 2016-2017 en el IES Mungia (Vizcaya) llevado a cabo desde un aula de chromebook en el que se partía de un tema curricular de importancia para el centro como es el 'primer sector' que se comenzaba en la asignatura de ciencias sociales y que se complementaba con propuestas de otras materias (lengua castellana, euskera, etc.) El proyecto se realizó en las tres lenguas del currículo: euskera, inglés y castellano

Se describe un proyecto realizado en tercero de ESO durante el curso 2016-2017 en el IES Mungia (Vizcaya) llevado a cabo desde un aula de chromebook en el que se partía de un tema curricular de importancia para el centro como es el 'primer sector' que se comenzaba en la asignatura de ciencias sociales y que se complementaba con propuestas de otras materias (lengua castellana, euskera, etc.) El proyecto se realizó en las tres lenguas del currículo: euskera, inglés y castellano

Leer menos
Materias (TEE):
nuevas tecnologías; trabajo en equipo; programa integral de estudios; interdisciplinariedad; ciencias sociales
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.