Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La implementació i avaluació de la tutoria individual i personalitzada als centres educatius

URI:
http://hdl.handle.net/11162/16345
Full text:
http://www.xtec.es/sgfp/llicenci ...
View/Open
0720051000107.pdf (368.3Kb)
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Innovación
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Puigpelat Pallarés, Montserrat
Date:
2003
Abstract:

Un primer bloque analiza la necesidad de llevar a cabo la tutoría individualizada. En el segundo se hace un análisis de casos a partir de un trabajo de campo realizado en diez centros de secundaria de Cataluña. En el tercer bloque se presentan alternativas organizativas y orientadoras para implementar la tutoría personal a la vez que se acompaña el material realizado para hacer un seminario y un asesoramiento de la comunicación familias-institución escolar.

Un primer bloque analiza la necesidad de llevar a cabo la tutoría individualizada. En el segundo se hace un análisis de casos a partir de un trabajo de campo realizado en diez centros de secundaria de Cataluña. En el tercer bloque se presentan alternativas organizativas y orientadoras para implementar la tutoría personal a la vez que se acompaña el material realizado para hacer un seminario y un asesoramiento de la comunicación familias-institución escolar.

Leer menos
Materias (TEE):
tutoría; enseñanza individualizada; evaluación; orientación; relación padres-escuela
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.