Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

A propòsit del treball comunitari, la participació ciutadana i els moviments socials : pensar la cooperació i el desenvolupament en clau educativa

URI:
http://hdl.handle.net/11162/15247
Full text:
http://www.raco.cat/index.php/Te ...
View/Open
126061-262490-1-PB.pdf (535.4Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Acken, Helen van
Date:
2000
Published in:
Temps d'educació. 2000, n. 23 ; p. 105-117
Abstract:

En este escrito se trata la necesidad de la participación de las comunidades en los procesos educativos que tienen que ver con el desarrollo humano. No es una participación en abstracto, sino al contrario, un punto de partida y una manera de hacer educativa para que estén implicados e implicadas en el deseado bienestar de los grupos y personas más desfavorecidos de los países pobres.

En este escrito se trata la necesidad de la participación de las comunidades en los procesos educativos que tienen que ver con el desarrollo humano. No es una participación en abstracto, sino al contrario, un punto de partida y una manera de hacer educativa para que estén implicados e implicadas en el deseado bienestar de los grupos y personas más desfavorecidos de los países pobres.

Leer menos
Materias (TEE):
participación; proceso de aprendizaje; movilidad social
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.