Aprenentatge actiu i tecnología : aplicació en la pràctica docent
Full text:
http://diari.uib.cat/digitalAsse ...View/ Open
Education Level:
Document type:
Artículo de revistaEstadísticas:
View Usage StatisticsMetadata:
Show full item recordDate:
2017Published in:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2017 ; p. 288-299Abstract:
Els recursos d’aprenentatge en el mòbil, les aplicacions, els qüestionaris i els (vídeo)jocs —moltes vegades d’accés lliure i gratuïts— estan facilitant que aquestes estratègies d’aprenentatge actiu en l’àmbit educatiu siguin cada vegada més nombroses. D'acord amb això, es presenten diferents recursos -GeniusUp, Quizizz, Kahoot, Quizalize i FazGame-, els seus beneficis i els reptes que comporta la seva aplicació correcta a l’aula.
Els recursos d’aprenentatge en el mòbil, les aplicacions, els qüestionaris i els (vídeo)jocs —moltes vegades d’accés lliure i gratuïts— estan facilitant que aquestes estratègies d’aprenentatge actiu en l’àmbit educatiu siguin cada vegada més nombroses. D'acord amb això, es presenten diferents recursos -GeniusUp, Quizizz, Kahoot, Quizalize i FazGame-, els seus beneficis i els reptes que comporta la seva aplicació correcta a l’aula.
Leer menosLos recursos de aprendizaje en el móvil, las aplicaciones, los cuestionarios y los (vídeo)juegos —en muchas ocasiones, de acceso libre y gratuitos— están facilitando que estas estrategias de aprendizaje activo en el ámbito educativo estén cada vez más presentes. En base a esto, se introducen diferentes recursos —GeniusUp, Quizizz, Kahoot, Quizalize y FazGame—, sus beneficios y los retos asociados a su uso correcto en el aula.
Los recursos de aprendizaje en el móvil, las aplicaciones, los cuestionarios y los (vídeo)juegos —en muchas ocasiones, de acceso libre y gratuitos— están facilitando que estas estrategias de aprendizaje activo en el ámbito educativo estén cada vez más presentes. En base a esto, se introducen diferentes recursos —GeniusUp, Quizizz, Kahoot, Quizalize y FazGame—, sus beneficios y los retos asociados a su uso correcto en el aula.
Leer menos