Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMorante Milla, Antoni
dc.contributor.authorPerelló Beau, Manuel
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationp. 528spa
dc.identifier.issn1889-805Xspa
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11162/146783
dc.identifier.urihttp://dpde.uib.cat/digitalAssets/377/377987_anuari-educacio-01-2015-min.pdf
dc.descriptionResumen basado en el de la publicaciónspa
dc.descriptionResumen también en castellanospa
dc.description.abstractAmb la consciència de trobar-se davant la necessitat d'un canvi de cultura i que el funcionament dels centres entesos com una comunitat professional d'aprenentatge s'ha convertit en un dels reptes inqüestionables; sabent i assumint que un repte com aquest requereix enfrontar-lo de baix a dalt i cercar el màxim consens, s'ha pretès analitzar ¿a partir d¿una enquesta mostra¿ el que pensen els professors i directors sobre les seves condicions i les iniciatives que cal prendre. Això s'ha completat amb una altra informació rellevant (com l'informe TALIS (Teaching and Learning International Survey)), enfocada al mateix objectiu, però també amb la intenció de posar sobre la taula la necessitat de prendre decisions ben fonamentades, que correlacionin percepcions i dades amb resultats objectius, i que s'instal·li al nostre sistema el paradigma de l'educació basada en l'evidència.spa
dc.description.abstractCon la consciencia de hallarse ante la necesidad de un cambio de cultura y de que el funcionamiento de los centros entendidos como una comunidad profesional de aprendizaje se ha convertido en uno de los retos incuestionables; sabiendo y asumiendo que un reto como este requiere enfrentarlo de abajo arriba y buscar el máximo consenso, se ha pretendido analizar ¿a partir de una encuesta muestra¿ lo que piensan los profesores y directores sobre sus condiciones y las iniciativas que hay que tomar. Esto se ha completado con otra información relevante (como el informe TALIS (Teaching and Learning International Survey)), enfocada al mismo objetivo, pero también con la intención de poner sobre la mesa la necesidad de tomar decisiones bien fundamentadas, que correlacionen percepciones y datos con resultados objetivos, y que se instale en nuestro sistema el paradigma de la educación basada en la evidencia.spa
dc.format.mediumDigitalspa
dc.format.mediumRevistaspa
dc.language.isocatspa
dc.relation.ispartofAnuari de l'educació de les Illes Balears. 2015 ; p. 472-528spa
dc.rightsCuando no se especifique otra condición, los documentos incorporados a Redined a texto completo, se hallan bajo las condiciones de uso de sólo lectura y únicamente podrán ser citados con reconocimiento del autor(es). Para cualquier otro uso, deberá solicitarse el permiso del autor (es)spa
dc.subjectautonomía escolarspa
dc.subjectpersonal directivospa
dc.subjectprofesorspa
dc.subjectvaloraciónspa
dc.subjectencuestaspa
dc.subject.otherBaleares (Comunidad Autónoma)spa
dc.titleAnàlisi dels aspectes clau de l¿autonomia de centres a partir de les percepcions i valoracions de directius i professorat de primària i de secundària : com es pot canviar la dinàmica del centrecat
dc.typeArtículo de revistaspa
dc.audienceProfesoradospa
dc.bbddAnalíticasspa
dc.description.paisESPspa
dc.educationLevelEducación Primariaspa
dc.educationLevelEducación Secundariaspa
dc.title.journalAnuari de l'educació de les Illes Balearsspa


Ficheros en el ítem

    Mostrar el registro sencillo del ítem