Euskadiko ikastetxe publikoetako zuzendaritzari buruzko azterlan berria (2009)
Texto completo:
http://www.hezkuntza.ejgv.euskad ...Nivel Educativo:
Tipo Documental:
MonografíaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor corporativo:
Fecha:
2009Resumen:
El propósito básico de este estudio es hacer un diagnóstico de la situación de la dirección centrado en la perspectiva de quienes desempeñan ese trabajo, lo que conlleva estimar qué cambios se han producido en los años previos. Los ámbitos de contenido que se recorren son: la actuación del equipo directivo, la organización del centro y las relaciones con el exterior. En sus conclusiones se plantean soluciones asumibles por todas las partes implicadas, desde la Administración hasta los propios centros.
El propósito básico de este estudio es hacer un diagnóstico de la situación de la dirección centrado en la perspectiva de quienes desempeñan ese trabajo, lo que conlleva estimar qué cambios se han producido en los años previos. Los ámbitos de contenido que se recorren son: la actuación del equipo directivo, la organización del centro y las relaciones con el exterior. En sus conclusiones se plantean soluciones asumibles por todas las partes implicadas, desde la Administración hasta los propios centros.
Leer menosOinarrizko helburua, hasiera batean, zuzendaritzaren egoeraren diagnostikoa egitea zen, azterketa gauzatzeko, egun zuzendari aritzen direnen ikuspegia gako izango zelarik. Honek balio erantsi bat zekarkion, hots, azken hamarkada honetan gertatutako aldaketak antzematea. Edukiak arlo hauetan biltzen dira: zuzendaritza¿taldea, ikastetxearen antolamendua eta ikastetxeak dituen kanpo¿harremanak. Ondorioetan, eragile guztiek onartzeko moduko irtenbideak eskaintzen dira, bai Administrazioak eta bai ikastetxeek eurek ere.
Oinarrizko helburua, hasiera batean, zuzendaritzaren egoeraren diagnostikoa egitea zen, azterketa gauzatzeko, egun zuzendari aritzen direnen ikuspegia gako izango zelarik. Honek balio erantsi bat zekarkion, hots, azken hamarkada honetan gertatutako aldaketak antzematea. Edukiak arlo hauetan biltzen dira: zuzendaritza¿taldea, ikastetxearen antolamendua eta ikastetxeak dituen kanpo¿harremanak. Ondorioetan, eragile guztiek onartzeko moduko irtenbideak eskaintzen dira, bai Administrazioak eta bai ikastetxeek eurek ere.
Leer menos