Hizkuntzaren eta komunikazioaren garapena esku hartzeko eredu inklusiboaren barruan
Texto completo:
http://www.hezkuntza.ejgv.euskad ...Nivel Educativo:
Tipo Documental:
MonografíaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2006Resumen:
Este documento pretende establecer pautas de abordaje de la comunicación oral en el contexto de una escuela para todos y todas así como prioridades de intervención del personal especialista dentro de este modelo. El modelo de intervención educativa que sustenta este trabajo es un modelo competencial, en el que todo el profesorado se declara competente para el desarrollo de la comunicación y el lenguaje oral, demandando ayuda, asesoramiento y orientación cuando sea preciso para abordar determinadas dificultades que algunos alumnos o alumnas experimentan.
Este documento pretende establecer pautas de abordaje de la comunicación oral en el contexto de una escuela para todos y todas así como prioridades de intervención del personal especialista dentro de este modelo. El modelo de intervención educativa que sustenta este trabajo es un modelo competencial, en el que todo el profesorado se declara competente para el desarrollo de la comunicación y el lenguaje oral, demandando ayuda, asesoramiento y orientación cuando sea preciso para abordar determinadas dificultades que algunos alumnos o alumnas experimentan.
Leer menosDokumentu honek ahozko komunikazioari aurre egiteko orientabideak zehaztu nahi ditu, guztientzako eskola baten testuinguruan, baita pertsonal espezialistak eredu honen barruan esku hartzeko lehentasunak ere. Lan horri eusten dion hezkuntzako esku-hartzearen eredua gaitasun-eredua da, zeinetan irakasle guztiak gai baitira komunikazioa eta ahozko hizkuntza garatzeko, behar izanez gero laguntza, aholkularitza eta orientabidea eskatuz, ikasle jakin batzuek izan ditzaketen zailtasunei ekiteko.
Dokumentu honek ahozko komunikazioari aurre egiteko orientabideak zehaztu nahi ditu, guztientzako eskola baten testuinguruan, baita pertsonal espezialistak eredu honen barruan esku hartzeko lehentasunak ere. Lan horri eusten dion hezkuntzako esku-hartzearen eredua gaitasun-eredua da, zeinetan irakasle guztiak gai baitira komunikazioa eta ahozko hizkuntza garatzeko, behar izanez gero laguntza, aholkularitza eta orientabidea eskatuz, ikasle jakin batzuek izan ditzaketen zailtasunei ekiteko.
Leer menos