Ebaluazio diagnostikoa 2013. Ikasten ikasteko konpetentzia. Lehen Hezkuntzako 4. maila eta DBHko 2. maila
Texto completo:
http://www.isei-ivei.net/eusk/ar ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
MonografíaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2014Resumen:
Informe que reúne los resultados y conclusiones obtenidas tras evaluarse, por primera vez en Euskadi, la Competencia para aprender a aprender del alumnado de 4º de EP y 2º de ESO. Esta evaluación se llevó a cabo también con la intención de, una vez conocidos los resultados y obtenidas las conclusiones, elaborar propuestas dirigidas a los centros educativos para que refuercen las posibilidades de mejora en los procesos de enseñanza-aprendizaje. Por ello, el presente documento incluye un apartado denonimado Propuestas de Intervención, que ofrece dichos instrumentos.
Informe que reúne los resultados y conclusiones obtenidas tras evaluarse, por primera vez en Euskadi, la Competencia para aprender a aprender del alumnado de 4º de EP y 2º de ESO. Esta evaluación se llevó a cabo también con la intención de, una vez conocidos los resultados y obtenidas las conclusiones, elaborar propuestas dirigidas a los centros educativos para que refuercen las posibilidades de mejora en los procesos de enseñanza-aprendizaje. Por ello, el presente documento incluye un apartado denonimado Propuestas de Intervención, que ofrece dichos instrumentos.
Leer menos2012-2013 ikasturtearen amaieran, Euskal Autonomia Erkidegoan lehen aldiz Ikasten ikasteko konpetentzia ebaluatzeko lanari ekin zitzaion Ebaluazio Diagnostikoaren testuinguruan (ED13). Era berean, ebaluaketa honen beste helburu bat ikastetxeei proposamenak egitea zen, emaitzetatik eta ebaluazioaren ondorioetatik abiatuta, irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan ikasleekin hobekuntza-aukerak sustatzeko. Hortaz, txosten honetan Esku-hartze proposamenak izeneko atala sartzen da, aipatutako tresnak eskaintzen dituena.
2012-2013 ikasturtearen amaieran, Euskal Autonomia Erkidegoan lehen aldiz Ikasten ikasteko konpetentzia ebaluatzeko lanari ekin zitzaion Ebaluazio Diagnostikoaren testuinguruan (ED13). Era berean, ebaluaketa honen beste helburu bat ikastetxeei proposamenak egitea zen, emaitzetatik eta ebaluazioaren ondorioetatik abiatuta, irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan ikasleekin hobekuntza-aukerak sustatzeko. Hortaz, txosten honetan Esku-hartze proposamenak izeneko atala sartzen da, aipatutako tresnak eskaintzen dituena.
Leer menos