Matematikari eta Zientziei buruzko nazioarteko ebaluazioa. TIMSS 2003. Euskadi. Emaitzen bigarren txostena. Natur Zientziak
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2005Resumen:
Este informe recoge datos sobre el alumnado, el currículo, el profesorado y los centros educativos de la muestra participante en la evaluación TIMSS 2003, y analiza su influencia en los resultados que el alumnado de Euskadi obtiene en Ciencias. Esta evaluación se desarrolla cada 4 años. Además de los dominios de contenido y dominios cognitivos, en TIMSS 2003 se incluye la investigación científica como un área de evaluación propia. Junto a los resultados globales, este informe analiza las características del alumnado (sexo, repetición de curso, lengua de la prueba, estudios de la familia, autoconfianza, aprecio por las Ciencias), las del profesorado (sexo, edad, titulación, formación permanente, formas de interacción entre el profesorado, su preparación para enseñar Ciencias), así como las características de la clase y la enseñanza (tamaño, valoración del profesorado sobre alumnado con limitaciones para el aprendizaje, tiempo para la enseñanza de las Ciencias y de sus áreas, grado de realización de algunas actividades, utilización del libro de texto y de ordenadores, deberes y exámenes). También se analiza el currículo, con un seguimiento sobre su puesta en práctica.
Este informe recoge datos sobre el alumnado, el currículo, el profesorado y los centros educativos de la muestra participante en la evaluación TIMSS 2003, y analiza su influencia en los resultados que el alumnado de Euskadi obtiene en Ciencias. Esta evaluación se desarrolla cada 4 años. Además de los dominios de contenido y dominios cognitivos, en TIMSS 2003 se incluye la investigación científica como un área de evaluación propia. Junto a los resultados globales, este informe analiza las características del alumnado (sexo, repetición de curso, lengua de la prueba, estudios de la familia, autoconfianza, aprecio por las Ciencias), las del profesorado (sexo, edad, titulación, formación permanente, formas de interacción entre el profesorado, su preparación para enseñar Ciencias), así como las características de la clase y la enseñanza (tamaño, valoración del profesorado sobre alumnado con limitaciones para el aprendizaje, tiempo para la enseñanza de las Ciencias y de sus áreas, grado de realización de algunas actividades, utilización del libro de texto y de ordenadores, deberes y exámenes). También se analiza el currículo, con un seguimiento sobre su puesta en práctica.
Leer menosIkasleei, curriculumari, irakasleei eta ikastetxeei buruzko datuak biltzen ditu txosten honek, TIMSS 2003 ebaluazioan parte hartu zuen lagina kontuan hartuta. Era berean, Euskadiko ikasleek Zientzietan lortutako emaitzetan datuok duten eragina aztertzen du. Ebaluazio hori lau urtean behin egiten da. Edukizko domeinuez eta domeinu kognitiboez gain, TIMSS 2003 proban ikerketa zientifikoa ere sartu da ebaluatzeko atalen artean. Ebaluazioaren emaitza orokorrekin batera, txostenak ikasleen ezaugarriak aztertzen ditu (sexua, ikasturtea errepikatzea, probako hizkuntza, familiakoen ikasketak, autokonfiantza, Zientziekiko zaletasuna), irakasleenak (sexua, adina, titulazioa, etengabeko prestakuntza, irakasleen arteko interakzio-moduak, Zientziak irakasteko trebakuntza) eta baita ikasgelarenak eta irakaskuntzarenak ere (tamaina, irakasleen balorazioa ikasteko zailtasunak dituzten ikasleei buruz, Zientziak eta arlo horretakoak irakasteko denbora, jarduera batzuen burutze maila, testuliburuen eta ordenagailuen erabilera, etxeko lanak eta azterketak). Curriculuma ere aztertzen da, eta hori aurrera eramatearen segimendua egiten da.
Ikasleei, curriculumari, irakasleei eta ikastetxeei buruzko datuak biltzen ditu txosten honek, TIMSS 2003 ebaluazioan parte hartu zuen lagina kontuan hartuta. Era berean, Euskadiko ikasleek Zientzietan lortutako emaitzetan datuok duten eragina aztertzen du. Ebaluazio hori lau urtean behin egiten da. Edukizko domeinuez eta domeinu kognitiboez gain, TIMSS 2003 proban ikerketa zientifikoa ere sartu da ebaluatzeko atalen artean. Ebaluazioaren emaitza orokorrekin batera, txostenak ikasleen ezaugarriak aztertzen ditu (sexua, ikasturtea errepikatzea, probako hizkuntza, familiakoen ikasketak, autokonfiantza, Zientziekiko zaletasuna), irakasleenak (sexua, adina, titulazioa, etengabeko prestakuntza, irakasleen arteko interakzio-moduak, Zientziak irakasteko trebakuntza) eta baita ikasgelarenak eta irakaskuntzarenak ere (tamaina, irakasleen balorazioa ikasteko zailtasunak dituzten ikasleei buruz, Zientziak eta arlo horretakoak irakasteko denbora, jarduera batzuen burutze maila, testuliburuen eta ordenagailuen erabilera, etxeko lanak eta azterketak). Curriculuma ere aztertzen da, eta hori aurrera eramatearen segimendua egiten da.
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