O patrimonio onomástico persoal : algunhas reflexións sobre o seu valor educativo e uso didáctico. A presentación de dous recursos
Texto completo:
http://www.edu.xunta.es/eduga/37 ...Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2013Publicado en:
Revista galega do ensino. 2013, n. 65, enero-junio ; 10 p.Resumen:
El patrimonio cultural posee un valor educativo de primer orden, y la escuela puede contribuir a potenciar la participación social en su conservación y difusión. El artículo presenta dos recursos didácticos que apuestan por el uso de la onomástica personal en el aula de educación primaria mostrándole al docente las claves interpretativas e incidiendo en los mecanismos que posibilitan una participación activa, creativa y responsable. El objetivo es contemplar la onomástica personal desde la perspectiva de la adquisición de conocimientos, así como desde la de transmisión de valores y desarrollo de las identidades.
El patrimonio cultural posee un valor educativo de primer orden, y la escuela puede contribuir a potenciar la participación social en su conservación y difusión. El artículo presenta dos recursos didácticos que apuestan por el uso de la onomástica personal en el aula de educación primaria mostrándole al docente las claves interpretativas e incidiendo en los mecanismos que posibilitan una participación activa, creativa y responsable. El objetivo es contemplar la onomástica personal desde la perspectiva de la adquisición de conocimientos, así como desde la de transmisión de valores y desarrollo de las identidades.
Leer menosO patrimonio cultural posúe un valor educativo de primeira orde, e a escola pode contribuír a potenciar a participación social na súa conservación e difusión. O artigo presenta dous recursos didácticos que apostan polo uso da onomástica persoal na aula de educación primaria mostrándolle ao docente as claves interpretativas e incidindo nos mecanismos que posibilitan unha participación activa, creativa e responsable. O obxectivo é contemplar a onomástica persoal desde a perspectiva da adquisición de coñecementos, así como desde a de transmisión de valores e desenvolvemento das identidades.
O patrimonio cultural posúe un valor educativo de primeira orde, e a escola pode contribuír a potenciar a participación social na súa conservación e difusión. O artigo presenta dous recursos didácticos que apostan polo uso da onomástica persoal na aula de educación primaria mostrándolle ao docente as claves interpretativas e incidindo nos mecanismos que posibilitan unha participación activa, creativa e responsable. O obxectivo é contemplar a onomástica persoal desde a perspectiva da adquisición de coñecementos, así como desde a de transmisión de valores e desenvolvemento das identidades.
Leer menos