TY - JOUR AU - Arnaiz Castro, Patricia AU - Gómez Parra, María Elena AU - Espejo Mohedano, A. Roberto PY - 2024 SN - 0213-8646 (papel) SN - 2530-3791 (electronico) UR - https://recyt.fecyt.es/index.php/RIFOP/article/view/109773 UR - https://hdl.handle.net/11162/267109 AB - Se presenta la utilidad de la educacion bilingue desde la perspectiva de un grupo de estudiantes que se forman para profesores bilingues en Espana. Especificamente, se analizan los niveles de competencias interculturales y bilingues que autoperciben,... AB - The number of bilingual teacher preparation programs in Spain continues to increase, making it essential for research to address this evolving reality from multiple perspectives. Given that the success or failure of any educational innovation is... LA - eng KW - estudiante para profesor KW - educacion inter-cultural KW - ensenanza bilingue KW - competencia profesional KW - competencia multilingue TI - Bilingual pre-service teachers' perceptions of their intercultural and plurilingual competences DO - 10.47553/rifop.v99i38.3.109773 ER -