TY - GEN AU - Díez de Prado, Begoña AU - Markuerkiaga Arriaga, Belén AU - Sarrionandia Derteano, Miren AU - Trueba Martínez, María Isabel AU - Ikazuriaga Muniategi, Ana Isabel AU - Pérez Negro, María Cruz PY - 1999 UR - http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/eu_neespeci/adjuntos/18_nee_110/110020e_Pub_IDC_guia_leng_signos_hh_e.pdf UR - http://hdl.handle.net/11162/119932 AB - Se plantean decisiones y criterios a tener en cuenta en los centros educativos donde se escolariza a ninos o ninas con deficiencia auditiva severa o profunda, con el fin de que todas las personas que pertenecen al centro sean plenamente conscientes de... AB - Dokumentu honek zenbait erabaki eta irizpide planteatzen ditu, entzumen urriko umeak eskolatzen diren ikastetxeetan kontuan har daitezen, eta hango pertsona guztiak osoki kontzienteak izan daitezen gortasuna zer den eta haren inplikazioak zeintzu... LA - eus PB - Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, Servicio Central de Publicaciones, 1999 KW - sordera KW - lenguaje de signos KW - integracion escolar KW - formacion de profesores KW - contenido de la educacion KW - comunicacion no verbal KW - vocabulario KW - Alumnos con Necesidades Educativas Especiales (ACNEE) KW - discapacitado auditivo TI - Zeinu-Lengoaia Eskuliburua. Haur Hezkuntza ER -