TY - GEN AU - Bernaola Arriortua, Itxaso AU - Basterretxea Polo, Mertxe AU - Pérez Gómez, María del Mar AU - Apraiz Jayo, María Victoria AU - Ruiz Pérez, Teresa AU - Odriozola Albizu, Belén AU - Galende Llamas, Isabel AU - Azkarate Maturana, Guillermo AU - Hornas García, Marisol AU - Calzacorta Arteta, Kesare PY - 2013 UR - http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/eu_escu_inc/adjuntos/16_inklusibitatea_100/100017e_Pub_EJ_sordera_bachillerato_e.pdf UR - http://hdl.handle.net/11162/116447 AB - Informe que recoge el programa tipo de acceso del alumnado con sordera de la Comunidad Autonoma Vasca al curriculo de las lenguas en Bachillerato. Se trata de un proyecto de gran calado debido al intento de union de tres factores de dificil conexion.... AB - Txosten honek Euskal Aurtonomia Erkidegoko ikasle gorrak Batxilergoko hizkuntzen curriculumean txertatzeko eredu¿programa bat aurkezten du. Garrantzi handiko proiektua da, hiru faktore lotzeko ahalegina egiten baitu, lotura hori egitea zaila den... LA - eus PB - Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, Servicio Central de Publicaciones, 2013 KW - sordera KW - ensenanza de lenguas KW - desarrollo de programas de estudios KW - lectura KW - comunicacion KW - lenguaje de signos KW - ensenanza secundaria KW - integracion escolar KW - discapacitado auditivo TI - Ikasle gorren sarbidea hizkuntzen curriculumean. 3. Batxilergoa ER -