Las competencias. Un problema de aplicación
Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2011Publicado en:
Educació i cultura : revista mallorquina de pedagogia. 2011, n. 22 ; p. 137-150Resumen:
Els canvis educatius solen ser desitjats i temuts pels docents a parts iguals. Desitjats perquè són una oportunitat de reflexió enfront de les debilitats d¿una legislació educativa, moltes voltes esgotada, i que respon a les necessitats d¿una societat que ja no existeix. Per altra part, són temuts pel seu component de variació, d¿innovació, de tornar a repensar una feina que fa temps que es realitza. Actualment, la LOE ha introduït canvis profunds en l¿educació. Aquest article vol ser una reflexió sobre algunes de les qüestions encara no resoltes i que és necessari superar per poder realitzar la transformació que l¿educació espanyola necessita, ajudar el docent a reciclar-se i deixar clar què és el que s¿ha de fer per poder superar mètodes i tècniques docents obsolets, tant a la societat com a l¿educació actual.
Els canvis educatius solen ser desitjats i temuts pels docents a parts iguals. Desitjats perquè són una oportunitat de reflexió enfront de les debilitats d¿una legislació educativa, moltes voltes esgotada, i que respon a les necessitats d¿una societat que ja no existeix. Per altra part, són temuts pel seu component de variació, d¿innovació, de tornar a repensar una feina que fa temps que es realitza. Actualment, la LOE ha introduït canvis profunds en l¿educació. Aquest article vol ser una reflexió sobre algunes de les qüestions encara no resoltes i que és necessari superar per poder realitzar la transformació que l¿educació espanyola necessita, ajudar el docent a reciclar-se i deixar clar què és el que s¿ha de fer per poder superar mètodes i tècniques docents obsolets, tant a la societat com a l¿educació actual.
Leer menos