Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSarramona i López, Jaume
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationp. 20-21spa
dc.identifier.issn0212-3169spa
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11162/98581
dc.descriptionResumen tomado de la publicaciónspa
dc.description.abstractEl concepte d¿autonomia, com tants d¿altres, té diverses accepcions, cada una de les quals mereix una anàlisi específica. En aquest cas, estudiarem especialment l¿autonomia aplicada a l¿àmbit institucional ¿autonomia de centre¿ i a l¿àmbit professional ¿l¿autonomia com a característica del quefer professional responsable. Ambdues accepcions tenen una incidència directa sobre els processos i els resultats educatius, segons proven estudis i reflexions de la lògica acadèmica. Les dues dimensions contemplades de l¿autonomia es poden considerar plenament integrades en els corrents actuals de l¿educació, de tal manera que es reconverteixen en requisits que s¿ofereixen al sistema educatiu com a garantia de qualitat, i també d¿equitat. Perquè com més autonomia, més diversitat, i a la vegada més garanties d¿atenció a les realitats concretes, i és aquesta diversitat la que pot donar resposta pertinent a les exigències de cada cas i cada lloc. En aquest sentit es poden explicar, per exemple, les disposicions legals que s¿han donat a Catalunya en aquest terrenyspa
dc.format.mediumDigitalspa
dc.format.mediumRevistaspa
dc.language.isospaspa
dc.relation.ispartofEducació i cultura : revista mallorquina de pedagogia. 2012, n. 23 ; p. 7-21spa
dc.rightsCuando no se especifique otra condición, los documentos incorporados a Redined a texto completo, se hallan bajo las condiciones de uso de sólo lectura y únicamente podrán ser citados con reconocimiento del autor(es). Para cualquier otro uso, deberá solicitarse el permiso del autor (es)spa
dc.subjectautonomía escolarspa
dc.subjectcentro de enseñanzaspa
dc.subjectinvestigación sobre la profesiónspa
dc.subjectexperiencia profesionalspa
dc.subjectcalidad de la enseñanzaspa
dc.subjectlegislación educativaspa
dc.titleAutonomía y calidad de la educaciónspa
dc.typeArtículo de revistaspa
dc.audienceUsuarios en generalspa
dc.bbddAnalíticasspa
dc.description.paisESPspa
dc.educationLevelÁmbito generalspa
dc.title.journalEducació i cultura : revista mallorquina de pedagogiaspa


Ficheros en el ítem

    Mostrar el registro sencillo del ítem