Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Análisis didáctico de las aulas virtuales. Una investigación en un contexto de educación superior

URI:
http://hdl.handle.net/11162/98384
Full text:
http://www.edutec.es/revista/ind ...
View/Open
Edutec-e_n44-Rodriguez-Alvarez.pdf (540.5Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Rodríguez Hoyos, Carlos; Álvarez Álvarez, María José
Date:
2013
Published in:
Edutec : revista electrónica de tecnología educativa. 2013, n. 44, junio ; p. 1-14
Abstract:

En este artículo se exponen los principales resultados de una investigación destinada a analizar la utilización didáctica de las aulas virtuales utilizadas en las asignaturas de los diferentes campos científicos de la Universidad de León. El estudio constata que, en estos momentos, la incorporación de la plataforma virtual de esta institución no ha supuesto una modificación cualitativa de las estrategias metodológicas empleadas ni de las prácticas docentes.

En este artículo se exponen los principales resultados de una investigación destinada a analizar la utilización didáctica de las aulas virtuales utilizadas en las asignaturas de los diferentes campos científicos de la Universidad de León. El estudio constata que, en estos momentos, la incorporación de la plataforma virtual de esta institución no ha supuesto una modificación cualitativa de las estrategias metodológicas empleadas ni de las prácticas docentes.

Leer menos
Materias (TEE):
enseñanza superior; tecnología de la educación; tecnología de la información; enseñanza a distancia
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.