Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La evaluación del aprendizaje de los estudiantes adultos inmigrantes que aprenden español como segunda lengua en España

URI:
http://hdl.handle.net/11162/77336
Full text:
http://www.mecd.gob.es/dctm/rede ...
View/Open
00820103007490.pdf (100.4Kb)
Education Level:
Educación de Adultos
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Cuadrado Moreno, José
Date:
2005
Published in:
Biblioteca virtual redELE. 2005, número especial, mayo ; 9 p.
Abstract:

En la primera parte de esta comunicación se centra una serie de tendencias y problemas en la evaluación del aprendizaje de los estudiantes adultos inmigrantes que aprenden español como segunda lengua en España. En la segunda parte se analiza el sistema de evaluación del aprendizaje de los estudiantes adultos inmigrantes que están aprendiendo español como segunda lengua en la comunidad autónoma de Andalucía y en el Centro de Educación de Adultos América (Sevilla) en particular.

En la primera parte de esta comunicación se centra una serie de tendencias y problemas en la evaluación del aprendizaje de los estudiantes adultos inmigrantes que aprenden español como segunda lengua en España. En la segunda parte se analiza el sistema de evaluación del aprendizaje de los estudiantes adultos inmigrantes que están aprendiendo español como segunda lengua en la comunidad autónoma de Andalucía y en el Centro de Educación de Adultos América (Sevilla) en particular.

Leer menos
Materias (TEE):
evaluación formativa; aprendizaje de lenguas; lengua española; adulto; inmigrante
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.