Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Modalitat d'organització de l'atenció a l'alumnat nouvingut : metodologies, tècniques i estratègies per a l'Educació Infantil i Primària

URI:
http://hdl.handle.net/11162/7729
Full text:
http://weib.caib.es/Formacio/dis ...
View/Open
01220092004769.pdf (469.6Kb)
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Document type:
Guía o manual
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Sànchez Moner, Josep Bernat
Date:
2007
Abstract:

Material de referencia de los cursos de formación a distancia del Servei de Formació Permanent del Professorat (Conselleria d'Educació i Cultura de les Illes Balears). Se presentan diversas metodologías de actuación para la acogida del alumnado recién llegado y de atención a la diversidad. En primer lugar, se analizan las bases para trabajar las habilidades lingüísticas y de comunicación con este tipo de alumnado. Seguidamente, se desarrollan los tipos de rincones y talleres donde se fomenta el aprendizaje de las diferentes materias, y se establecen los aspectos más importantes a considerar por el profesorado. A continuación, se revisa la Webquest como elemento TIC en el desarrollo de proyectos de trabajo y fomento del aprendizaje de forma interactiva. Finalmente, se presentan recomendaciones para el apoyo dentro y fuera del aula y mediante agrupamientos flexibles y grupos heterogéneos y se ejemplifica su uso en cada uno de ellos. Se incluyen actividades de consolidación de los contenidos desarrollados en el curso.

Material de referencia de los cursos de formación a distancia del Servei de Formació Permanent del Professorat (Conselleria d'Educació i Cultura de les Illes Balears). Se presentan diversas metodologías de actuación para la acogida del alumnado recién llegado y de atención a la diversidad. En primer lugar, se analizan las bases para trabajar las habilidades lingüísticas y de comunicación con este tipo de alumnado. Seguidamente, se desarrollan los tipos de rincones y talleres donde se fomenta el aprendizaje de las diferentes materias, y se establecen los aspectos más importantes a considerar por el profesorado. A continuación, se revisa la Webquest como elemento TIC en el desarrollo de proyectos de trabajo y fomento del aprendizaje de forma interactiva. Finalmente, se presentan recomendaciones para el apoyo dentro y fuera del aula y mediante agrupamientos flexibles y grupos heterogéneos y se ejemplifica su uso en cada uno de ellos. Se incluyen actividades de consolidación de los contenidos desarrollados en el curso.

Leer menos
 

Material de referència dels cursos de formació a distància del Servei de Formació Permanent del Professorat (Conselleria d'Educació i Cultura de les Illes Balears). Es presenten diverses metodologies d'actuació per a l'acollida de l'alumnat nouvingut i d'atenció a la diversitat. En primer lloc, s'analitzen les bases per a treballar les habilitats lingüístiques i de comunicació amb aquest tipus d'alumnat. A continuació, es desenvolupen els tipus de racons i tallers on es fomenta l'aprenentatge de les diferents matèries, i s'estableixen els aspectes més importants a considerar pel professorat. Tot seguit, es revisa la Webquest com a element TIC en el desenvolupament de projectes de treball i foment de l'aprenentatge de forma interactiva. Finalment, es presenten recomanacions per al suport dins i fora de l'aula i mitjançant agrupaments flexibles i grups heterogenis, i s'exemplifica el seu ús en cada un d'ells. S'inclouen activitats de consolidació dels continguts vists en el curs. Document subjecte a una llicència de Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 3.0 Espanya de Creative Commons.

Material de referència dels cursos de formació a distància del Servei de Formació Permanent del Professorat (Conselleria d'Educació i Cultura de les Illes Balears). Es presenten diverses metodologies d'actuació per a l'acollida de l'alumnat nouvingut i d'atenció a la diversitat. En primer lloc, s'analitzen les bases per a treballar les habilitats lingüístiques i de comunicació amb aquest tipus d'alumnat. A continuació, es desenvolupen els tipus de racons i tallers on es fomenta l'aprenentatge de les diferents matèries, i s'estableixen els aspectes més importants a considerar pel professorat. Tot seguit, es revisa la Webquest com a element TIC en el desenvolupament de projectes de treball i foment de l'aprenentatge de forma interactiva. Finalment, es presenten recomanacions per al suport dins i fora de l'aula i mitjançant agrupaments flexibles i grups heterogenis, i s'exemplifica el seu ús en cada un d'ells. S'inclouen activitats de consolidació dels continguts vists en el curs. Document subjecte a una llicència de Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 3.0 Espanya de Creative Commons.

Leer menos
 
Materias (TEE):
formación de profesores; material autodidáctico; curso de formación; enseñanza a distancia; alumno extranjero; integración escolar; rol del profesor; clase heterogénea; pedagogía diferencial
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.