Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Currículo e diversidade cultural : inflexões para a formação de professores-as

URI:
http://hdl.handle.net/11162/75728
Full text:
http://hdl.handle.net/10347/4364
View/Open
pg_081-094_inneduc17.pdf (2.303Mb)
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Melo, José Wilson Rodrigues de
Date:
2007
Published in:
Innovación educativa. 2007, n. 17 ; p. 79-92
Abstract:

Aproximación teórica al concepto de curriculum y dimensiones del término. Se examinan las características propias de un modelo de curriculum multicultural así como las implicaciones, en el trabajo docente, de la inclusión de la noción de diversidad en los curriculums escolares y las características que debe presentar, en relación con ello, la formación de profesorado.

Aproximación teórica al concepto de curriculum y dimensiones del término. Se examinan las características propias de un modelo de curriculum multicultural así como las implicaciones, en el trabajo docente, de la inclusión de la noción de diversidad en los curriculums escolares y las características que debe presentar, en relación con ello, la formación de profesorado.

Leer menos
Materias (TEE):
programa de estudios; formación de profesores; educación inter-cultural
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.