Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Reflexions entorn del pas entre primària i secundària. 'Reflexiones acerca del paso entre primaria y secundaria'

URI:
http://hdl.handle.net/11162/7107
Full text:
http://weib.caib.es/Documentacio ...
View/Open
12040181REV.pdf (51.46Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Ponencia
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Autor corporativo:
Govern de les Illes Balears. Servei d'Ordenació i Innovació; Govern de les Illes Balears. Servei de Formació Permanent del Professorat
Date:
2003
Abstract:

Documento introductorio de las jornadas sobre el tránsito del alumnado de la escuela al instituto. Se plantea la necesidad de que esta transición, de carácter institucional, sea gradual, coherente y reduzca al mínimo los desequilibrios. Debe garantizar el derecho a la educación obligatoria, lo cual obliga a la actuación coordinada entre las dos etapas y los distintos agentes educativos que intervienen.

Documento introductorio de las jornadas sobre el tránsito del alumnado de la escuela al instituto. Se plantea la necesidad de que esta transición, de carácter institucional, sea gradual, coherente y reduzca al mínimo los desequilibrios. Debe garantizar el derecho a la educación obligatoria, lo cual obliga a la actuación coordinada entre las dos etapas y los distintos agentes educativos que intervienen.

Leer menos
Materias (TEE):
transición educación primaria-secundaria primer ciclo; movilidad del estudiante
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.