Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

L'enquesta com a eina per crear i millorar l'ambient de treball dins l'aula

URI:
http://hdl.handle.net/11162/6781
Education Level:
Educación Secundaria
Educación Primaria
Educación de Adultos
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Garcies Gomila, Maria
Date:
1998
Published in:
CDL : revista del Collegi Oficial de Doctors i Llicenciats de Balears. 1998, n. 5, enero ; p. 11-17
Abstract:

Crear un buen ambiente de trabajo en el aula es fundamental para desarrollar el proceso de enseñanza-aprendizaje con eficacia y cordialidad. A veces este clima se ve perturbado por las quejas del alumnado hacia la metodología de la asignatura y/o el propio docente. La solución al conflicto planteado debería pasar por canalizar un diálogo comprensivo, constructivo y optimista. Entonces, la encuesta se convierte en un elemento bastante útil.

Crear un buen ambiente de trabajo en el aula es fundamental para desarrollar el proceso de enseñanza-aprendizaje con eficacia y cordialidad. A veces este clima se ve perturbado por las quejas del alumnado hacia la metodología de la asignatura y/o el propio docente. La solución al conflicto planteado debería pasar por canalizar un diálogo comprensivo, constructivo y optimista. Entonces, la encuesta se convierte en un elemento bastante útil.

Leer menos
Materias (TEE):
encuesta; evaluación; calidad de la enseñanza; clima de la clase
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.