Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Convivencia escolar y diversidad cultural : estudio sobre la convivencia escolar en centros educativos de Melilla

URI:
http://hdl.handle.net/11162/64563
Education Level:
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Varios
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Sánchez Fernández, Sebastián; Mesa Franco, María del Carmen; Seijo Martínez, Dolores; Alemany Arrebola, Inmaculada; Rojas Ruiz, Gloria; Ortiz Gómez, María del Mar; Herrera Torres, Lucía; Gallardo Vigil, Miguel Ángel; Fernández Bartolomé, Ana María
Date:
2009
Abstract:

La obra muestra los antecedentes y aportaciones más relevantes relacionadas con el estudio de la convivencia escolar. Después se centra en la exposición de la estructura metodológica del estudio del libro enumerando los participantes de las comunidades educativas de la ciudad de Melilla, así como los instrumentos y procedimientos de recogida de datos utilizados. A continuación se analizan los resultados obtenidos.

La obra muestra los antecedentes y aportaciones más relevantes relacionadas con el estudio de la convivencia escolar. Después se centra en la exposición de la estructura metodológica del estudio del libro enumerando los participantes de las comunidades educativas de la ciudad de Melilla, así como los instrumentos y procedimientos de recogida de datos utilizados. A continuación se analizan los resultados obtenidos.

Leer menos
Materias (TEE):
pluralismo cultural; integración escolar; centro de enseñanza; ambiente escolar; informe de investigación; violencia
Otras Materias:
Melilla
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.