Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Diseño de políticas docentes para la adopción de la enseñanza virtual : el caso de un departamento universitario

URI:
http://hdl.handle.net/11162/6289
Full text:
http://www.edutec.es/revista/ind ...
View/Open
01220113012455.pdf (295.3Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Salinas, María Isabel
Date:
2010
Published in:
Edutec : revista electrónica de tecnología educativa. 2010, n. 33, septiembre ; p. 1-16
Abstract:

Este trabajo describe las políticas docentes de capacitación y estímulo implementadas en un departamento universitario con el objeto de promover la integración de entornos virtuales en la enseñanza presencial. A través de la evaluación de la experiencia desarrollada, se enuncian una serie de recomendaciones para orientar la toma de nuevas decisiones institucionales relativas a ambas políticas.

Este trabajo describe las políticas docentes de capacitación y estímulo implementadas en un departamento universitario con el objeto de promover la integración de entornos virtuales en la enseñanza presencial. A través de la evaluación de la experiencia desarrollada, se enuncian una serie de recomendaciones para orientar la toma de nuevas decisiones institucionales relativas a ambas políticas.

Leer menos
Materias (TEE):
enseñanza superior; formación de profesores; tecnología de la información; planificación educativa; tecnología de la educación; enseñanza a distancia
Otras Materias:
Internet
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.