Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Propuestas de secuencia. Ciencias de la naturaleza

URI:
http://hdl.handle.net/11162/59050
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Material didáctico
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Gil Pérez, Daniel; Gavidia Catalán, Valentín; Sanmartí Puig, Neus; Caamaño Ros, Aureli; Albaladejo Marcet, Carmen; Jiménez Aleixandre, María del Pilar; Lorenzo Barral, Francisco Manuel; Otero Gutiérrez, Luis
Date:
1993
Abstract:

El presente documento aporta tres secuencias del área de ciencias naturales. Se muestran unos criterios para la organización observando los cambios en la enseñanza de las ciencias a lo largo de la etapa y las relaciones entre ciencia, técnica y sociedad. Los autores asimismo incluyen mapas conceptuales de los ciclos y unos módulos de contenidos aplicables en el área de las ciencias naturales.

El presente documento aporta tres secuencias del área de ciencias naturales. Se muestran unos criterios para la organización observando los cambios en la enseñanza de las ciencias a lo largo de la etapa y las relaciones entre ciencia, técnica y sociedad. Los autores asimismo incluyen mapas conceptuales de los ciclos y unos módulos de contenidos aplicables en el área de las ciencias naturales.

Leer menos
Materias (TEE):
ciencias de la naturaleza; desarrollo de programas de estudios; programa de enseñanza; contenido de la educación; taxonomía de objetivos; secundaria primer ciclo
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.