Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorAguilar Ramírez, Miriam (1)Angulo Delgado, Fanny (1)Azevedo Brasileiro, Tania Suely (1)Bairral, Marcelo Almeida (1)Baldivieso Hernández, María Silvia (1)... moreSubject
estudio de casos (25)
entrevista (19)observación (11)cuestionario (9)formación de profesores (8)... moreDate issue2002 (10)2003 (6)2001 (4)2000 (3)2004 (2)

Try these too...

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 25

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Archivo adjunto en URL externa

    Análisis experimental de los criterios de evaluación de usabilidad de aplicaciones multimedia en entornos de educación y formación a distancia 

    Borges de Barros Pereira, Hernane. 2002
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Intervenció educativa vers els problemes de convivència als centres d'ESO 

    Negrillo Falcó, Carme. 2002
  • Archivo adjunto en URL externa

    Las representaciones sobre el campo profesional en ciencias de la educación : la incidencia de las prácticas pre-profesionales 

    Ilvento, María Cecilia. 2003
  • Archivo adjunto en URL externa

    Un programa de formación para favorecer la constitución de la identidad profesional de los educadores de EPJA 

    Aguilar Ramírez, Miriam. 2003
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Evaluación de programas y elementos para la mejora del diseño y desarrollo de la formación inicial de los docentes en metodología de la investigación 

    Enríquez, Pedro Gegorio. 2003
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Indicadores para la autoevaluación de instituciones de formación profesional inicial en el marco de la nueva relación educación trabajo 

    Baldivieso Hernández, María Silvia. 2002
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    La formación inicial del profesorado de secundaria en didáctica de las ciencias sociales en la Universitat Autònoma de Barcelona : un estudio de caso 

    Bravo Pemjean, Liliana Isabel. 2002
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Anàlisi i validació d'una proposta didàctica d'educació musical per a nens de cinc anys 

    Malagarriga Rovira, Teresa. 2002
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    La institución educativa en la actualidad : un análisis del papel de las tecnologías en los procesos de subjetivación 

    Vanegas Arrambide, Guillermo. 2002
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Aprender a enseñar ciencias : análisis de una propuesta para la formación inicial del profesorado de secundaria basada en la metacognición 

    Angulo Delgado, Fanny. 2002
  • 1
  • 2
  • 3
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.