Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorNúñez Pérez, José Carlos (12)González García, Julio Antonio (11)Cecchini Estrada, José Antonio (9)González González de Mesa, Carmen (9)Becoña Iglesias, Elisardo Manuel Ignacio (7)... moreSubject
resultado de investigación (450)
análisis de varianza (97)cuestionario (87)enseñanza secundaria (68)adolescente (65)... moreDate issue2010 - 2014 (200)2000 - 2009 (229)1990 - 1999 (20)1988 - 1989 (1)

Try these too...

Proyecto Integrado CSIC I: La Ciencia al Servicio de la Investigación Criminal.Investigar para aprender en el aula de matemáticasPequeñas investigaciones sencillasLa encuestaLa encuesta. Material para el alumnado.

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 450

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Motivación intrínseca vs. extrínseca en niños con y sin dificultades para el aprendizaje escolar 

    González García, Julio Antonio; Núñez Pérez, José Carlos; González-Pumariega Solís, Soledad. 1996
  • Atribuciones causales en alumnos con y sin dificultades de aprendizaje 

    González-Pumariega Solís, Soledad; Núñez Pérez, José Carlos; González García, Julio Antonio. 1996
  • La percepción del clima socio-familiar en niños de padres separados, un enfoque cognitivo contextual 

    Bengoechea Garín, Pedro. 1996
  • Características sociológicas, académicas y motivacionales de los aspirantes a maestros en la Universidad de Oviedo : (estudio comparativo) 

    Martín del Buey, Francisco; Campo Mon, María Ángel; Castro Pañeda, Pilar [et al.]. 1995
  • Las aptitudes diferenciales de la inteligencia en los alumnos de Magisterio : análisis de diferencias según la especialidad docente elegida 

    Fraga Pernás, José María. 1991
  • La inadaptación personal, escolar y social de los niños en familias disociadas 

    Bengoechea Garín, Pedro. 1995
  • El profesor principiante : análisis de sus problemas 

    González Granda, José Fernando; Álvarez Menéndez, María Luisa; González García, Julio Antonio. 1991
  • Influencia del proceso de socialización sobre los niveles de las dimensiones del autoconcepto en niños de 6 a 10 años 

    González García, Julio Antonio; Núñez Pérez, José Carlos; Valle Arias, Antonio. 1991
  • Apreciación de problemas en el aula desde el marco de las taxonomías personales del profesorado 

    Álvarez Hernández, Marina; Castro Pañeda, Pilar; Martín del Buey, Francisco. 1991
  • El Reversal Test y la Ficha de Observación de G. Yoakam en la determinación de la madurez para la lectura 

    Mesonero Valhondo, Antonio; Torío López, Susana. 1994
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 45
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.