Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Evaluación de la función ejecutiva desde el paradigma cuantitativo

URI:
http://hdl.handle.net/11162/34925
Full text:
http://www.icceciberaula.es/imag ...
View/Open
205_3_ ausela Herreras.pdf (127.5Kb)
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Bausela Herreras, Esperanza
Date:
2006
Published in:
Revista de ciencias de la educación. 2006, n. 205, enero-marzo ; p. 47-64
Abstract:

Se exponen los resultados de una investigación centrada en la evaluación ejecutiva dirigida a la población adulta. La investigación se realiza desde los paradigmas cualitativo, cuantitativo y experimental. Se presentan diversos instrumentos del paradigma cuantitativo por su relevancia en el ámbito de la neuropsicología clínica y de investigación; y se promulga el diseño de nuevos instrumentos de evaluación.

Se exponen los resultados de una investigación centrada en la evaluación ejecutiva dirigida a la población adulta. La investigación se realiza desde los paradigmas cualitativo, cuantitativo y experimental. Se presentan diversos instrumentos del paradigma cuantitativo por su relevancia en el ámbito de la neuropsicología clínica y de investigación; y se promulga el diseño de nuevos instrumentos de evaluación.

Leer menos
Materias (TEE):
evaluación; indicador; medida
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.