Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Aportaciones de los estudiantes a la construcción de ítems de elección múltiple para la evaluación del rendimiento

URI:
http://hdl.handle.net/11162/34921
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Gil Flores, Javier; Santos López, Cristina; Contreras Suárez, Manuel J.
Date:
2005
Published in:
Bordón. 2005, v. 57, n. 2 ; p. 269-283
Abstract:

Se exponen las concepciones de los estudiantes universitarios acerca de los ítems de elección múltiple empleados en la evaluación del rendimiento. Un estudio diferencial según titulaciones permite constatar ciertas diferencias en las concepciones de los estudiantes, que reflejan la existencia de usos y prácticas propios de cada contexto académico.

Se exponen las concepciones de los estudiantes universitarios acerca de los ítems de elección múltiple empleados en la evaluación del rendimiento. Un estudio diferencial según titulaciones permite constatar ciertas diferencias en las concepciones de los estudiantes, que reflejan la existencia de usos y prácticas propios de cada contexto académico.

Leer menos
Materias (TEE):
evaluación; rendimiento; test; medida del rendimiento
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.