Iraupen luzeko irakasleriaren garapenaren eraginkortasuna : irakasleriaren kontzepzioetan, hurbilketan eta kultura instituzionalean
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2015Publicado en:
Tantak. 2015, n. 27 ; p. 35-63Resumen:
Se parte de un concepto comprensivo del desarrollo docente y se estudia el impacto de la estrategia de desarrollo del programa ERAGIN para desarrollo de metodologías activas (Método de Caso, Aprendizaje basado en Problemas y Aprendizaje basado en Proyectos). Para ello se analizan dos ámbitos de impacto, por un lado el nivel docente individual, y por otro los niveles organizativos e institucionales. El estudio empírico da evidencias del impacto de esta formación en los conceptos sobre la enseñanza y el aprendizaje de los docentes, en su enfoque pero también en la capacidad para investigar la docencia o para liderar en ámbitos docentes.
Se parte de un concepto comprensivo del desarrollo docente y se estudia el impacto de la estrategia de desarrollo del programa ERAGIN para desarrollo de metodologías activas (Método de Caso, Aprendizaje basado en Problemas y Aprendizaje basado en Proyectos). Para ello se analizan dos ámbitos de impacto, por un lado el nivel docente individual, y por otro los niveles organizativos e institucionales. El estudio empírico da evidencias del impacto de esta formación en los conceptos sobre la enseñanza y el aprendizaje de los docentes, en su enfoque pero también en la capacidad para investigar la docencia o para liderar en ámbitos docentes.
Leer menosIrakaskuntza-garapena barne hartzen duen kontzeptu batetik abiatzen da, eta metodologia aktiboak garatzeko ERAGIN programaren garapen-estrategiaren eragina aztertzen da (Kasu Metodoa, Arazoetan oinarritutako Ikaskuntza eta Proiektuetan oinarritutako Ikaskuntza). Horretarako, bi eragin-eremu aztertzen dira: batetik, irakaskuntza-maila indibiduala, eta, bestetik, antolaketa- eta erakunde-mailak. Azterketa enpirikoak ebidentziak ematen ditu prestakuntza horrek irakasleen irakaskuntzari eta ikaskuntzari buruzko kontzeptuetan (E-A), ikuspegian, baina baita irakaskuntza ikertzeko gaitasunean (scholarship of teaching and learning) edo irakaskuntza-esparruetan lider izateko gaitasunean ere.
Irakaskuntza-garapena barne hartzen duen kontzeptu batetik abiatzen da, eta metodologia aktiboak garatzeko ERAGIN programaren garapen-estrategiaren eragina aztertzen da (Kasu Metodoa, Arazoetan oinarritutako Ikaskuntza eta Proiektuetan oinarritutako Ikaskuntza). Horretarako, bi eragin-eremu aztertzen dira: batetik, irakaskuntza-maila indibiduala, eta, bestetik, antolaketa- eta erakunde-mailak. Azterketa enpirikoak ebidentziak ematen ditu prestakuntza horrek irakasleen irakaskuntzari eta ikaskuntzari buruzko kontzeptuetan (E-A), ikuspegian, baina baita irakaskuntza ikertzeko gaitasunean (scholarship of teaching and learning) edo irakaskuntza-esparruetan lider izateko gaitasunean ere.
Leer menos