Trantsizioa eskola txikietatik bigarren hezkuntzara : aldagai lagungarrien bila
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2015Publicado en:
Tantak. 2015, n. 27 ; p. 123-148Resumen:
Se estudia el proceso de transición a la Educación Secundaria que realiza el alumnado de la escuela rural. Las escuelas rurales comparten algunas características específicas las cuales tienen consecuencias en el aprendizaje del alumnado, y también en el proceso de transición. Se identifican las variables claves que ayudan o dificultan la transición. Los resultados indican que existen algunos factores clave que facilitan este proceso transitorio como son la coordinación pedagógica, la relación social con los compañeros, las estrategias familiares, las sinergias con el entorno próximo, la preparación académica previa, los elementos comunes que comparten entre ambas etapas y las actividades tutoriales.
Se estudia el proceso de transición a la Educación Secundaria que realiza el alumnado de la escuela rural. Las escuelas rurales comparten algunas características específicas las cuales tienen consecuencias en el aprendizaje del alumnado, y también en el proceso de transición. Se identifican las variables claves que ayudan o dificultan la transición. Los resultados indican que existen algunos factores clave que facilitan este proceso transitorio como son la coordinación pedagógica, la relación social con los compañeros, las estrategias familiares, las sinergias con el entorno próximo, la preparación académica previa, los elementos comunes que comparten entre ambas etapas y las actividades tutoriales.
Leer menosLanda-eskolako ikasleek egiten duten Bigarren Hezkuntzarako trantsizio-prozesua aztertzen da. Landa-eskolek ezaugarri espezifiko batzuk dituzte, eta horiek ondorioak dituzte ikasleen ikaskuntzan, baita trantsizio-prozesuan ere. Trantsizioa laguntzen edo zailtzen duten funtsezko aldagaiak identifikatzen dira. Emaitzek adierazten dutenez, badira prozesu iragankor hori errazten duten funtsezko faktore batzuk, hala nola koordinazio pedagogikoa, lankideekiko harreman soziala, familia-estrategiak, ingurune hurbilarekiko sinergiak, aurretiazko prestakuntza akademikoa, bi etapa horien artean partekatzen dituzten elementu komunak eta tutoretza-jarduerak.
Landa-eskolako ikasleek egiten duten Bigarren Hezkuntzarako trantsizio-prozesua aztertzen da. Landa-eskolek ezaugarri espezifiko batzuk dituzte, eta horiek ondorioak dituzte ikasleen ikaskuntzan, baita trantsizio-prozesuan ere. Trantsizioa laguntzen edo zailtzen duten funtsezko aldagaiak identifikatzen dira. Emaitzek adierazten dutenez, badira prozesu iragankor hori errazten duten funtsezko faktore batzuk, hala nola koordinazio pedagogikoa, lankideekiko harreman soziala, familia-estrategiak, ingurune hurbilarekiko sinergiak, aurretiazko prestakuntza akademikoa, bi etapa horien artean partekatzen dituzten elementu komunak eta tutoretza-jarduerak.
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